Tuesday, October 11, 2011

what's WRONG with me TONIGHT ??



assalamualaikum kawan-2 , heyy , buat ape tuhh ?? hehe , okayy . malam ni kan . aku tak tahuu ape dah jadi dengan aku nihh . heishhh . hati tak tenteram . macam ade something wrong . YA ALLAH . kenape nihh . takkan pasal ................... aku jadi macam nihhh . heishhh . tak mungkin laaaa . IGNORE kan jer wahai EISYA SHIDA . tolong laaaa . seriously aku dah tahap KRITIKAL dah nii . SUBHANALLAH laaa . kenape baru sekarang jadi macam nihhh . heishhh . hati aku dah mula berbunga semulaaa , then , tadi my mak cik pon cakap , carik laa BF yang hensem+ganas . haha , WHAT ?? hensem takpee lagi . kalau GANAS nihhh , aku takut sikit . wahahaha .saye tak suke lelaki ganas laa mak long . saye suke lelaki yang cute and cool . lagi satu dye sporting . hehheh . kenape aku pilih lelaki cool ?? ermm , mungkin aku nihh bukannye jenis yang suke marah-2 and aku pon cool kot . hehehehe . merepek jer . buat masa sekarang nihhh . calon dahade ke erkk ??? entah laaa . ade kot . tapi , SIAPAKAH gerangannya . wahaha . entah laaa . aku pontak tahuu , perasaan hati aku nihh dah bercampur-2 . memang susah GILA nak tafsir . adehhh . tapi memang betul laaa . aku dah mula .................... --' hurmmm , tapi sekarang memang susah nak cari lelaki yang betul-2 ikhlas dgn kita . memang susah sgt . kalau sesape dapat BF yang cmtuu , UNTUNG laaa . BF korang dapat terima korang ape adanya tanpe mengkritik pasal diri korang . ^^ , tapi aku tak pernah dapat BF mcm tuuu . selame nihh aku habiskan mase aku dekat orang yang SALAH . kenape boleh jadi macam tuuu . tapi , lepas perginya  MR.F dari hidup aku , aku selalu berdoa kat ALLAH supaye aku di temukan dengan orang yang betul dan tak nak lagi jumpe dengan orang-2 yang pernah menyakiti hati aku . hurmm . okayy laaa , bagi MR.R and MR.J . jage SOFIA and NADHRAH ilokk-2 . jangan pernahnak sakitkan hati dorang . sayang mereka ape adanya okayy . jangan pernah nak cube-2 sakitkan hati dorang . sebab AKU SAYANG DORANG sangat-2 . papepon . I REALLY MISS HIM DAMN MUCH . hope dia okayy kat rumahh . haha. k laaa , bye kawan-2 . ^^







No comments:

Post a Comment