Friday, October 28, 2011

menghitung hari :'(


heyy cute creatures ~ assalamualikum ! hope korang okayy laa erk , hurmm , korang pernah dengar lagu menghitung hari ?? pernah takk ?? okayy , aku rase korang pernah dgr kan . hehe , actually , aku tengah menghitung hari-2 aku yang tinggal untuk habiskan sesi persekolahan pade tahun nih ~ hurmmm , sebenarnye aku sayang GILA nak tinggalkan semua kenangan form 4 .. seriously memang best GILA ! bile ingt satu per satu , perhhhh , bercucuran air mate aku mengalirlagi-2 kenangan dengan SOFIA , NADHRAH and SUPERSONIC . hurmmm , best woooo , semua cerite aku kongsi dengan dorang , Ya Allah ~ lagi-2 SUPERSONIC , tahun depan dia dah habis sekolah , yer laaa , dah lepasan SPM kan .. dah tak nampak motor ego merah dia pagi-2 kat sekolah tuu ,, heeeee , nak nangis laaaaaaa ! selalu kalau pagi-2 dtg sekolah , aku usha dulu motor dia ade takk .. heee , buat kerja GILA kan . wahaha , kantoi sudahhh ~ hurmmm ........ tahun depan memang dah jarang GILA laa nak nampak dia ~ macam mane MR.F tinggal aku , macam tuu laaa SUPERSONIC , cume bezanye ...MR.F tuuu ex BF aku , yg SUPERSONIC nihh BFF aku , so , kehilangan SUPERSONIC akan terase jugak lahh , CEWAHHHHHH !   hahaha , tapi tak peee , aku masih ade seminggu time SUPERSONIC exam .. hehehe , heyyyy ! aku dah makin GILA , ah , lantak lahh~ , papepon ... hope SUPERSONIC jage diri dia baik-2 bile dah habis sekolah~ buat laa kerja yg berfaedah kann .. i'll always pray for you CHUM ! okayy laa , thats all untuk tajuk menghitung hari nihh , walaupun tak berape masuk sgt cerita nyerr , hope korang paham-2 kan laa erkk . hehe , okayy , time to sleep ! bye dear ....

No comments:

Post a Comment