Saturday, October 8, 2011

harini ..... tak dapat ice cream lagi .. :(

assalamualaikum ! hehe , malam ni aku baik . hehe . okeyhh . harini , aku mmg penat giler update blog . masukkan mcm-2 new widget dalam blog . btw ,THANKS kpd http://www.lyssasecret.com . sebab kat situ banyak gila TUTO yg banyak bantu aku nak edit-2 blog nih . hehe , THANKS kak LYSSA :) okeyhh . berbalik kepada tajuk post aku malam nih . hurmmmm . aku sebenarnye mmg dah janji ngan MR.K untuk brjumpe pade petang tadi ... tapi ... area pukul 5.30 tuhh . dia msg aku , dia ckp dia tak de motor ! HAIHHH ! macam mane tuhhhh ??? dia ckp abg dia guna meyhhh . haishhh . sabar jelah aku . dah masuk 3 KALI kot CANCEL . cehhhh . takpe-2 . esok ade lagi . JUZ WAIT N SEE . hahaha . then i continue my journey to TYKA TYKOT stall . lepak sane kejap , sementare tunggu dia kemas gerai dia . hehe . then , kami away to PASAR . YEAYYYY ! seronok lah . haha . aku pon tak tahu kenape kalau aku pergi ke pasar , MOOD aku happy GILA TAHAP CIPAN . LOL . haha . tak logik betul . pergi pasar pon HAPPY . heishhh , PELIK LAA KAMU NIH . haha . SAYA MEMANG PELIK PON . huarhh-2 . GILA DAH . okayy . rilex-2 .  huhu . k lah . cukup smpai sini saje cerita aku . esok-2 aku smbung yaww ! dah tak larat meyhh . k bye SAYANG !









No comments:

Post a Comment