Sunday, October 23, 2011

i'm not a PERFECT girl for you ~

heyy-2 assalamualikum ! heee , hope korang sehat laa erk . okayy , sekarang still lagi kat subang , entah pukul berape nak balik pon aku tak tahuuuu . adehhhh~ penat nihh , bosan tahap CIPAN ouhhhhhh ! kalau macam nii better aku tak payah ikot lahhh , tapiiiii . mama pakse kannnn~ okayy , title kat atas tuhhh I'M NOT PERFECT FOR YOU~ ouhhhhhh , sedih aku dengar bunyiknye yerrr . wahaha .
okayy ~ sape yang boleh bgtau aku what is the different between perfect and not perfect nihhh ??? sila angkat tangan andaaaa~ heh ! sumpah tak de sape boleh jawab .. haha , okayy laaa . bagi aku kan . dalam dunia ni memang tak de siape pon yang perfect~ sebab kite semua pernah buat salah kann ??? sape yang tak pernah buat salah ?? HAND'S UP PLEASE ! tipu laa sape yang cakap dia tak pernah buat salah ~ erghhh , semua orang buat dosa , cume bezanye banyak and sikit .........sape yang nak jadi perfectt ???? saya saya ! LOL--' haha , aku tak tipu memang aku tak perfect lagii , kite kene perfect dalaman and luaran .. kan kann ???? hurmm , mestilahhh , tu baru manusia yang berjaye ,, jangan harap muka jer CUN ~ tapi dalaman ... NO COMMENT lahh , actually , tuu terpulang kepade individu tersebut , kite tak boleh nak pakse sesorang tuu untuk berubah ...... biarlaa dia berubah dengan hati yang ikhlasss~ tak payah nak pakse-2 , kite mesti cuba untuk jadi yg terbaik~

rehat jap makan tembikai depan kipas . weheeheh ~ dah lame ouhh tak makan tembikaiii . lagi-2 musim hujan ni kannn , heishhhh , okayy then , ape sebenarnye motif aku nihh ???? haha , pening sudahhh ~ tuu laaa , banyak sangat makan jajan .. eh , bile mase pulak aku makan jajan ,,, heeeee , tak suka jajan laaahhhh ~
hacchuummmmmm~~~ adehhh , bersin-2 dah nihhh . tu tandenye aku dah selsema ~ erghhh , alhamdulillah laaaaaa . esok rase macam tak nak sekolah lahh , lagipon esok exam tak de paper , tapi kena jugak laaaa ! nak tengok DIA tuhh , hurmmmmm ........... sengal ~ penat laa macam nihhhh . rase macam ....... entah laaaa , susah nak cakap . rase macam dah GILA ~ tapi belum tahap kronik lagiiii .. DAMN ! apesal aku jdi macam ni erkk ?? can anybody give me a reason please ~

okayy laaa , nak tidoo , ngantokk dahh , nampak muka comel tuu ?? huuu , cmtuu laa muka aku sekarang ! muke penuh harapan and bile-2 jer aku boleh nangis~ k laaa , bye sayang !




No comments:

Post a Comment