Monday, October 24, 2011

adehh~ dah agak mesti tak dapat . grrrr --'

hyeeee~ assalamualaikum ! hehe , korang buat ape tuhh ?? sudah makan kah ?? kalau belum pergi laa makan erkk . nanti sakit kang , sape yang susah ?? tak korang jugak yang menanggung .... haha , okayy laaa .. actually aku baru jer sampai rumahh .. perhhhh ! memang penat GILA laaaa .... sakit pinggang deyhh~ nasib highway tak jam sangat .. kalau takkkk ~ adehhh , mesti ade yang tak sekolah besok . walah-2 ... haha . tadi dalam perjalanan , makan berape kali erkk ?? ade laaa 4 kali kot .. seriously lapar GILA cipan laaa ... bak kate SUPERSONIC , kalah orang SOMALIA ... whatt ?? SOMALIA ??? walah-2 .... haha , then , dalam waktu yang same aku pergi rumah nenek aku yang kat klang tuhhh , dalam perjalanan , biase laa SUPERSONIC msg~ wahaha , rajin dia msg aku hujung-2 minggu nihh .. b.t.w .. thanks a lot sbb msg aku yaww ! then , dalam hati penuh harapan nak mintak DUIT nak beli motor baruu .. hehe(*macam dapat jerr) then , sampai-2 jerr salam laa nenek aku kann .. haha , lepas salam-2 tuu ... adik aku pulakk  ckp ngan nenek 

                    ema="nenek-2 nak rambutan bolehh ??"
nenek="rambutan ?? boleh jerr , pergi suruh k.long ambik galah , mintak dye petikkan"
                 ema="ouhh , okay-2 , terime kasih nenek"
then , adik aku pon pergi kat aku then ckp , "cha ! petikkan rambutan untuk akuu" erghhhhh~ dalam hati nihh
 ,, aku mane laa tau petik rambutan pakai galah hoiii . aku tau makan jer .. wahahaha .. comel-2 .. then , aku pon buat-2 laa ambik galah kat bangsal tuhhhh .. erghh ,, then , pergi kat pokok rambutan .wahhhh ! seriously merah-2 buahnye ..... menarik-2 .. hehe , tak lame lps tuu .. nenek pon dtg laaa , dye tolong akuu .. aku sumpah memang tak tahuu pakai galah tuu , sebab mcm pelik jerr .. apakah ??? .. lepas tuu , aku pon duduk laa kat kerusi kann , dalam tak sedarr , ade seekor serangge yang bername kerengga merayap kat tangan aku .. tak sempat aku nak bunuh dia ,, dia dah GIGIT dulu dahh .. adoiiiiiiii~ sakit laaaa sengal   ! dalam hati nak nangis jerr . HOI ! kene gigit kerengga kecik tenoet tuu pon nak nangis kaaa ?? heeee . manje betul .. opssss , sorry siket erkk, aku tak manje okayy .. heeee ~ sambil-2 tuu , nenek pon tanye laaa ,

nenek="cha~ pergi sekolahsekarang naik ape ?"
aku="cha naik bas nek . nak naik motor tunggu tahun dpn laa"
nenek=nenek pandang aku time tuu then ,"tak payah laa nak naik motor tahun dpn , naik jer bas tuu , nenek tak nak kejadian 16 tahun yg lps jdi balik , nenek dah tak nak dgr pasal xcdent-2 nihh"
aku=dalam hati berbicare , aduhhh , aku belum ckp pape lgii dye dahh ckp cmtuu , mcm tau-2 jer aku nak mintak duit bli motor baruu .. hoiii , cemane nihhh , then "ermmm , yer laa nekk . cha tak naik motor"

erghhhh ~ dalam hati nihhh ,, perhhh , nak nangis pon ade doe ... haishh , tak pe laaa , aku beli motor nanti senyap-2 dahh , tak yah cakap ngan nenek . hueehuee , kalau ckp ngan nenek .. sumpah sampai bile-2 dye tak bagi aku naik motor ~ yer laaa , aku satu-2 nye laa waris untuk abah aku , dah laa abah aku anak lelaki sorang . heishhh , memang laa kan ,, yang sepupu aku tuhh , ermmm , no comment laaaa .. belajar pandai-2 tapi NGOK jugakk . pelik betul aku .. heishh .  hurmmm . b.t.w , terima kasih nenek sbb bagi buah rambutan banyak-2 . hehe . sayang nenek ! okayy laaa aku nak tido . esok nak sekolah . hehe~ bye kawan-2 . sayang kamu ! hehe .






No comments:

Post a Comment