Wednesday, October 26, 2011

hujan OH hujan~



hello cute creatures ! assalamualaikum ~ haha , okayyy , intro tak yah nak panjang-2 ... huuu~ sudah selsema lorhh . heishh , hacchhhuummmmmmm !!!! adehh~ okayy , tadi petang alhamdulillah sebab dapat hang out with SOFIA , NADHRAH , SUPERSONIC , SUPERMAN and SUPERHERO kat pantai . wahaha , aku memang harap sgt harini tak hujan~  then , tak sangke pulakk tengah hari tadi hujan .. hurmmm , dalam hati nii berdoa~ YA ALLAH , jangan lah kau turunkan hujan pade ptg ni YA ALLAH . then , alhamdulillah tak hujan .. aku pon siap-2 laa nak ambik adik aku tuh ~~ area pukul 5.48 p.m cm tuu baruu sattle ambik adik ... hurmm , lame ouhhh , lps tuu terus msg SUPERSONIC ... ckp aku dah siap nihh , then , dia suruh pergi pantai terus . okayyy , aku pon pergi pantai seorang diri~ agak-2 dlm 5 minutes aku dah smpai pantai~ perhhhh , rempit doe . wahaha , biase laaa , nak kejar masa kan .. then , aku pon naik laa atas ikot jalan yang clear sikit .. then , dari jauh aku dah nampak dorang ... huuu , time tuu SUPERSONIC tak de lagii . dia pergi dgn member dia .. okayy , time dah sampai kat atas tuhh , SUPERSONIC msg , tanye kat mane , aduhhhh ! time tuu dah tak de credit doe , dah gelabah .. cemane nihh cemane nihhh , thank god , nasib baik NADHRAH ade spaire topup ~ huuu . then , aq reply laa msg SUPERSONIC ... tak lame lps tuuu , aku dah nmpak dia dgn pit(kawan supersonic) .... erghhhh , akhirnye sampai jugak dia kan .. then , dia pon naik laaa .... then , nasib dia tak langgar aku tadi , cehhh ... yang SOFIA and NADHRAH malu-2 nak jumpe SUPER-2 dorang . wahaha , COMEL jer aku tengok ... , wahahha , then , aku ajak SUPERSONIC beli burger , sekali nak belanje dia kann , time tuuu , SOFIA and NADHRAH dah pergi kat SUPER-2 dorang tuhh , tinggal aku ngan SUPERSONIC jer , then , SUPERSONIC pon teman aku pergi beli burger .. yeahhhh ! kami pon turun bersame untuk beli burger ... huuu , then , aku pon order laa kat pak cik jual burger tuuu ~

"pak cik , burger daging 6 yerr"
then , pak cik tuu kate  ,
"6 jer , apesal tak cukupkan 10"
adehh aku ckp , buat ape bnyak-2 ... cukup laa enam ..

then , aku pon tunggu laa burger tuuu ngan SUPERSONIC ,, tunggu punye tunggu , sembang punye sembang , tak lame lps tuuu SOFIA , NADHRAH and SUPER-2 dorang turun laa , lepak kat depan CC lame tuuu ~ then , lps siap burger tuuu , aku ngan SUPERSONIC pon ambik motor , time tuu dah hujan doe ,, cehhhh ~
 then , aku pon lepak kat situuuu , then , time tuu dah hujan gila cipan lebat laaaa ! aduhhh ! dah laa tak bwk helmet ~ cehh , mati laa aku  ergghhh. aku pon bg laa burger-2 tuuu kat dorang ~ hehe , then , aku ngan SUPERSONIC pon beredar laaa , time tuu aku rase mata aku nak terkeluar doe , contact lens aku nak tercabut dahhh ! perhhhhh ~ tak lame lps tuu SUPERSONIC ckp
"weyhh , nah ambik nihh pakai helmet aku"
waaaaaaaaa~
aku ckp , "eh , tak pe laaaaa , kau guna jerr"
SUPERSONIC said~
"tak pe ,ko gune jerr , ko dah laa pakai contact lens"
then , aku pon ambik laa helmet tuu , then pakai ...
waaaaaaa~ dalam hati nihhh , Ya Allah , baiknyer dia nihhhhh

tak pernah jumpe org yg mcm tuu woooo~ aku tengok dia kat depan bwk motor tuu , nampak dia halang muke dia dari kene hujan .. heeee , tuu laaaa , lain kali bwk helmet ! ni tidak ! degil lahh , heishhh . hurmm , kesian SUPERSONIC , then , dia siap teman aku ambik makanan yang aku order kat kdai TYKA tuuu , time tuu memang dah basah GILA ~ aduhhh , SUPERSONIC dahh basah kuyup , yang TYKA lambat gila laaaa , heeee , dia dah menggigil-2 .. Ya Allah~ kesian nyerrr !!!!!!! aku nak nangis tengok dia ... huuuuu~ , then lps ambik makanan tuuu , aku terus pecut . aku suruh SUPERSONIC pergi umah aku .... , dia kate okayy ~ then , aku terus pecut . finally smpai jugak kat umah~ then , lepak kat dpn umah atok aku~ perhhh . time tuuu , aku tak payah cakap laaaa .. mmg dahh sexy haaaa , dah laa pakai baju putihhh , cehhh ~ CHOII betul .  SUPERSONIC dah menggigil-2 , YA ALLAH , tapi aku pelik , knape aku tak sejuk erkkk . wahaha , then , kami lepak kat umah atok , sembang-2 kejap , then , mama msg suruh balik . DAMN ! okayy , aku pun balikk ~ then , say bye to SUPERSONIC , hati-2 bawak motor~ ermmm , bergitulahh , ceritanyerr , hurmmm , harap-2 kalau keluar lgi ngan dia tak hujan laaa , kesian aku tengok .. heeeee~ okayy laaa , thats all ~ apapepon , thanks a lot SUPERSONIC ! ~ kau memang betul-2 SUPERSONIC lahh ! untung aku dapat BFF macam kau~ haha . okayy , bye kawan-2 , goodnite~

No comments:

Post a Comment