Monday, October 31, 2011

bila hati berbicara #akumahukandia !



okayyy ! hello dear~ buat ape tuuu ?? hehe , okay-2 , pade hari sabtu , iaitu semalam dan hari ni , iaitu hari ahad . aku and member-2 kesayangan  aku tuhh , pergi karnival yang ade kat kampung aku nihh , ehermm ehermmmmm ! nak kate best ,,, biase jer kot !  wahaha , then , mase hari sabtu tuu , aku and SOFIA pergi petang , area pukul 3 cam tuuu , then , kami lepak-2 laaa kat bawah khemah kann , lepas puas lepak bawah khemah yang panas tuhhhh  aku pon beredar ngan SOFIA and NADHRAH~ kami pon berjalan laa keliling both-2 tuu , wahahah , cam orang GILA kan . pastuu~ tetibe jerr , tekak aku rase kering GILA , hurmmm , tu tandenye nak kene minum air kan . okayy , niat hati nak beli air yang sehinggit tuu jerrr , tapiii , di sebabkan ice blande nampak menarik , aku pon merubah keputusan , then , beli laa ice blande tuuu ,, wehehehehe , time tengah menunggu ice blande tuhhh , tetibe aku nampak SUPERSONIC ~ wahahahha  dia tengah tunggu ape entah dgn kawan dia ramai-2 tuhhh , wahaha , then , aku wat derk jer laaa , tak lame tuuu , dia nmpak aku , dia tegur ....

supersonic said
"hoiii !"
 then , aku pon pandang laa dia , then senyum , time tuu baju dia kotor-2 , ade kaler kuning-2 , bukannye ape , dia baru lepas main paintball .. haha , then dia ckp..

supersonic said
"tengok baju aku , kacak takk ??"

aku cakap laa , apesal , kononnye buat-2 bodoh kann ... wahahahha , then , aku cakap laaa , kacak-2 ! hahahaha , alaaaa , dia memang kacak ponn ~ then , aku lupe ape yg dia ckp kat aku lagi , adehhhh , haha . okayy , tu cerita hari sabtu~






then , untuk cerite hari ahad iaitu hari ini , hurmmmm , actually agak boring lahh kan , sebab orang yang aku tunggu tak datang pon , adehhhh , aku bangun pukul 6.30 a.m tauu~ gila awal lahhh , then , siap-2 nak pergi karnival tuu lagi , sekali nak hantar adik aku .. dia ade pertandingan mewarne , hehehe ... then , kol 8 a.m baru gerak dari rumah ambik SOFIA~ hihihhhih , lps ambik SOFIA , aku pon bergerak laa ke lokasi kann~ hurmmmm , situasi time tuu memang mcm hape ntahhh , tak de pape , haiyohhhh ! memang bosan , then , tak lame lepas tuu , area pukul 8.45 a.m cmtuu , aku msg SUPERSONIC~ kononnye nak tanye dia laaa , dia pergi karnival tuu lagi takkk , hurmmmm , mase berlalu dengan begitu pantas ........... tiap mase aku tengok kat phone aku tuhh ,  yerr laaa , mane tau SUPERSONIC reply kannnn ... tapiiiiii , dia tak reply ponnnnn . hurmmmm , dalam hati nihhh bebicara~

"ya allah , mane dye nihhhh~ aku dah laa ngah bosan , kalau ade dye kan best sikit --'"

adushhhhh , aku pon dengan hati yang terbuka tunggu laa dia smpai pukul 12 p.m kann , mane tauu dia replyy , tapii  tengok-2 dia tak reply jugakk , ya allah~ time tuu aku nak nangis jerrrr  ... huuuuu , mane SUPERSONIC nihhhhhhhhh !!!!!!!!!!! heeeeeee . hahahahaha , then , tiap kali aku termenung , aku akan cakap .......
"i still waiting for him !"

hurmmmmm, mcm tuu laa perasaan aku time tuuu , yang member-2 aku dah dating dahh ,, hahahaha , aduhaiiiiii , then , tepat pukul 12 p.m , ther's no respond from himmmm ~ hurmmm , dalam hati aku ckp ......

"hurmmmmm , dia tido laa nihhh... penat kot :)"

then , okayy laa , aku pon balikkkk dengan SOFIA , okayyy , balik dengan penuh harapan dia reply msg akuuuuuu ~ wahahhahaha ....


area pukul 8 p.m , tetibe zaty msg aku , then dia ckp tdi dia terserempak dengan SUPERSONIC . then , zaty ckp laa kat SUPERSONIC yang aku tunggu dia tadiii , huuuuuu~ aduhaiiiii ... hahahahha . sengal lahhhh , tapiiiii~ nasib baik time chat kat FB SUPERSONIC ckp SORRY , hihihihii , jadiii , aku pon tak kesah lahhh , benda dah lepas kannn , memang rase lain macam sikit , tapiiii dah takdir kannn , okayy laaaa , ni aku upload sikit gambo time aku kat karnival tuhhhh .. hihihih...




muke agak slenger kann , ah ! ignore kan sajerrr~



depan dewannn , dalam hati nii tengah tunggu dia dtg~



muka gedikk . wahahah , ade aku kesahh ?? sorry , aku tak se-CUN korang ...


okayyy , malas nak upload gambo banyak-2 ! haha cukup laa 3 gambo tak de motif tuuuu , wahahaha , okayy lahh , nak tidoo , then , aku harap sangat 2NOVEMBER2011 SUPERSONIC dapat pergi bersame-2 kitorang nak celebrate bufdayy NADHRAH ~ hurmmmm , hope sgt dia dpt pergi sbb dia salah seorang yang terpenting dalam hidup aku ~ BFF kann ~ okayy , that's all , goodnite and sweet dream ~ heee , bye dear ..






No comments:

Post a Comment