Sunday, October 9, 2011

finally i GOT it ! yeayyy !

okayyy , asaalamualaikum ! hai kawan-2 . haha , finally petang tadi aku dapat ice cream dari MR.K . haha . yeahh ! memang best GILA hangout ngan dia . wahaha , tapi ! aku bukan keseorangan . haha . ade lagi member aku dua orang . ZATY and TYKA , haha . seriously AWESOME ! yeahh ! memang happy GILA laa . tapi , sebelum aku gerak ke pantai bersame MR.K , dia ajak aku pergi CC dia . haha . aku kalau bab pergi CC dia nih agak payah laa . haha , aku tanye dia , kat CC tuu ramai tak . dia kate tak . ade member aku jer .. then , lepas aku siap-2 , aku gerak laa ke CC , sampai-2 jer . PERHHHHH ! ramai SHIAL ! haih . aku dah segan dahh , adehhhhh ! SIOT ja . then , aku terus park motor and pergi kat ZATY . haha . sengal . sampai-2 jer kat ZATY , aku gelak terbahak-2 . memang tak terkate laaa , boleh pulakk MR.K kate mate aku macam VEMPIRE , cett ! nak PINJAM lagi tuhhh . hahaha . KELAKAR laaa .then , aku suruh dia beli ice cream , dia pon beli laaa , then , kitorang gerak ke PANTAI . yeayyyyy ! haha , aku pon bawak laa ZATY . heeeee ~___________~ haha , then , sampai-2 jer kat pantai . perhhhhh ~ ramai GILA campur PANAS . haha , tapi berangin laaa . then , time nak carik PORT tuu , MR.K pulakk tanye , "sape yang kat jalan bawah tuu ?" aku pon pandang laaa . YAAAAA ! TYKA ker . hahaha , then lepas kitorang PARK , dia pon naik . punye jauh laa dia berjalan . heishhhh . kesian aku tengok . haha , then kami lepaking ... haha , sembang punya sembang ~ tengok jam dah 6.45pm . perhhhhhhh . menglabah aku . haha , then , kami pon start motor and BALIK . aku hantar ZATY balik . then say BYE kat MR.K . haha . seriously best laaa . then , aku pon balik ke rumahh . heihhh . best damn thing ever . haha . k lahhh . ini saje story utk pukul 8.08pm , hehe , bye sayang :)

(AKU MALAS NAK CHANGE COLOUR TULISAN YANG BIG FONT) hehe :)
                                 
                                                                                                                                     

No comments:

Post a Comment