Saturday, October 15, 2011

LOVE all my FRIENDS ^______^



wahahaha ! tengok tuuu ! gambar kelas akuuu . 4 ICT 1 ^........^ bertapecute-2 nyer kami semua ... LOL --' perasaan pulak aku nihh . hahahaah . okayy laaa , mehh sini aku cerite serba sedikit pasal  kelas 4 ICT 1 tahun 2011 . korang nampak takk cikgu yang duduk sebelah aku tuhh ?? okayy , tu guru kelas kitorang . name dia JAINIZAM , tapi kitorang panggil BOBO or AYAHANDA . hahahaha , comel kan cikgu tuu ???? haha . then , ketua kelas pulakk budak laki yang mata stim tuu . LOL --' amy ?? apesal mata ko cm tuuu ???? heishhh ! haha , name penuh dia NOOR RAZMEE . panggil dia amy  . huuu , penolong pulakkk ??? haha , aku laaaa , penolong yang tak bertanggungjawab .. LOL --' amy lagi tak bertanggungjawab okayy ~ huuu . then ,, yg kat atas and tepi-2 aku tuhh kawan-2 akuuu . dorang seriously AWESOME laaa ! haha . nice to meet them this year .. ^.........^





buaii laju-2 ....... sampai pokok atap ..... haha , merepek-2 ,  weyhh , aku dah lame tak naik buaian , heishh , rindu zaman kanak-2 . hurmmm , zaman kanak-2 memang best . semua beri perhatian kat kita ... haha . tapi dah besar nihhh . pandai-2 laaa , kite kene berdikari ... sampai bilaa kite nak jdi budak-2 kann ... hurmmm , papepon harini aku BOSAN sangat ! k laaa , byeee . heheh , sorry kalau aku merepek ^.....^

No comments:

Post a Comment