Sunday, October 23, 2011

harini saya GILA sikit . hua-2



satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu dihatiku ,
namun bagiku melupakanmu butuh waktuku SEUMUR hidup !

ST 12-SAAT TERAKHIR~





heyy-2 ! assalamualaikum~ hehe , korang sehat ?? hope sehat laa erk ... okayy ! nampak tajuk kat atas tuu ??? okayy , GOOD . hurmmm , sebenarnye ........ aku rase macam , aku memang dah GILA kot . haha , kau GILA ?? GOOD ! haha , tak laaa , aku sebenarnyeee sedih GILA malam nihh , bukan GILA okayy ! hurmmm . entahh laaa , aku rase macam something wrong ...... tapi aku tak tahuu ape . , then , boleh tak kalau aku cakap . cinta saye setinggi MENARA KLCC ?? haha , menara KLCC tinggi tuhhh . yer ! memang TINGGI ! haha , tapi kau nak bagi cinta kau yang tinggi tuu kat sape weyhhh ??? hurmmmm , mungkin DIA ~ DIA ??? siape ??? perlu ker aku jawab siape DIA tuu .. aku rase korang dah tahuuu , cume aku malas nak mention name DIA . okayy , then , aku memang tahuu bahawe jodoh pertemuan and ajal maut semua kat tangan ALLAH , tapii , sekiranye aku ditakdirkan dengan DIA .... aku rase macam aku tak boleh terima kenyataan ! kenape weyhh ???? kenape kenape kenape ??? erghhhhhhh ! TOLONG LAHHH ! mungkin sebab DIA rapat dengan MR.F ???? huh ! tak lan pasal tuuu ???  entah laaa , banyak betul persoalan dalam kepale aku nihh . okayy , sekarang aku still anggap DIA BFF aku , tapi sekiranye suatu hari nanti aku ditakdirkan dengan dia .. mungkin aku akan cuba untuk menerima ...... INSYAALLAH . aku akan terima DIA , aku akan sayang DIA macam mane tinggi nye kasih aku yang macam tinggi MENARA KLCC tuhhh .... wahahahah ~ walaupun sukar untuk aku terima kenyataan .... tapi tuuu KALAU aku ditakdirkan dengan DIA , tapi sekiranye DIA dengan org lain aku nak buat macam mane ,, dah tak de JODOH dengan DIA ... hurmmm , aku hanye berserah kepade ALLAH ......... andai itu yang terbaik aku terima dengan hati yang IKHLAS . ^^hurmmmm , okayy laaa , papepon , harini aku rase lega sikit bila DIA cakap macam tuu kat aku ... DIA ckp ape ??? hehhehe , ade laaaa .itu rahsia SAYANG ....  okayy laaa , sorry kalau post aku tunggang langgang ! mood aku terganggu nihh . semuanye pasal CINTA~ heeee . bye sayang !





No comments:

Post a Comment