Sunday, October 16, 2011

kenape aku nampak dia harinih ??!!!! oh NO ! --'

okayyyy ! heyy semua ! assalamualiakum ! hehe , okayy , malam ni aku nak cerita pasal ape yang aku nampak ptg tadi . erghh , rase annoying GILA laa weyh ! tapi aku sabar jer , okayy-2 meh sini aku citer yerr . tadi ptg aku pergi pasar dengan member aku . then , time kitorang nak balik , member aku laa cakap . 'WEYH , TU BUKAN MR.K ker ??' aku pon tengok laa kan , aku cakap 'manee ???? tak de pon' then , member aku tunjuk haaaa , last-2 aku nampak jugak MR.K . lalalalalalalalala . then , aku dah nampak dia tuuu , aku terkejut laa sebab dia kate nak pergi TELUK INTAN dengan MR.F tuu . then , dye tegur , 'HOI !' then senyum . yang MR.F kat belakang pon senyum tapi  lepas tuu dia tunduk sajer , adehhhh , ape kau dah buat hoii ! aku tak senyum balik kat MR.F , haha , kejam SHIAL ! memang kejam . time tuu aku nak tumbuk-2 jer budak-2 tuuu . erghhh ! sabar jerlaaaa . aku cume cakap bye dalam hati. hahaha . macam tuu laa gaye aku agaknyee ~ lalalala . kelakar laaa , then lepas tuuu aku balik rumahh , hantar barang-2 semua , then aku keluar balik . ehehe , biase laaa , pergi pantai kan . 
fuhhhhh , tak lame lepas tuu MR.K msg aku , tanye dekat mane . then aku reply laa msg yg seterusnya .
 dalam hati aku , hurmmm , dah lame tak nampak MR.F . then , boleh pulak MR.K ckp , MR.F tuu hensem kan ???? WHAT ???  hahaha . kau lagi hensem laa MR.K . aku tak tipu . kenyataan , MR.F tuu CUTE laaaa  hahaha , agaknye laaa , hurmmmm , lepas tuuu dia cakap lagi aku VAMPIRE . aha ! memang nak kene tumbuk MR.K nihh , tau laa mate aku macam VAMPIRE . hehe , actually aku nihh ade darah VAMPIRE . hehehe , korang kenal EDWARD CULLEN takk ?? haha , tak pon ROBET PATINSON ?? haaa , tuu laaa pak cik akuu , hehe , sengal laaa . tak de laaa , aku main-2 jer . heeee . papepon ~ aku memang tak sangke boleh jumpe MR.F lagi , heeee , memang tak dinafikan DIA MEMANG CUTE laaa , hahaha , adehhh , aku selalu menafikan tahuuuu , hurmmm , hati aku sakit nihhh ,tengok muka dia rase nak gugur jantung ni haaaaaaa ! okayy laaa , nak tido , esok nak pergi dengar ceramah yang membosankan , almaklumlaa~ orang nak ambik lesen kan . haha , okayy , korang jangan lupa gosok gigi sebelum tidurr~ tengok monyet tuu ?? comel kan dia gosok gigi . heeee . okayyy , bye kamu semua . 

akusayangkamubudakhandsome

 








No comments:

Post a Comment