Sunday, October 16, 2011

VAMPIRE VAMPIRE+TWILIGHT ^____^



okayyy . heyy kau semua . assalamualaikum ! yeah-2 ! harinih aku menjalani hari dengan sgt BOSAN yaww ! hurmm , pagi-2 dah kene bangun , dengar ceramah yang tak de pape effect pon kat aku , LOL . hahahahah , comel kan arnab putih tuu menari . yer-2 camtuu laaa mood aku sekarang nihh . dalam kepale nihh , ade pasal sejarah , pasal tuu , and pasal iniii ~ adehhh , apesal laa serabut sangat  . heeee , tengok mashimaro tuu ??? tak senonoh betul , ade ker dia tunjuk punggung dia . Ya Allah . tak malu betuii . hahaha . sengal lahh , then , time dengar ceramah kat sekendi tuhh , PERHHH , ramai GILA kot, ehehehe , ade laa jugak usha-2 kat situ kan , budak-2 boleh tahan laa UP nyer .  okayy , kesimpulannye , aku sangat LAPAR ang MENGATUK time dengar ceramah tuu . hurmmm , ade yang sampai terlentok-2 haaa , Ya Rabbi . hahaha , kelakar aku tengok . then time rehat , aku minum MILO ICE , my favourite yaww ! heee , nice-2 , then , pukul 2.30 ptg aku balik rumahh , hehe . then aku sempat lagi pergi ker pantai . dah laaa panas tahap CIPAN . tak pee laaa , bukan selalu kan . haha




yeahh ! itu dia budak POYO sudah marii weyhhh . haha , poyo doe . haahaa , aku memey poyo laaa . korang jer yang tak tahuuu , haha , whatever laaa , tak kesah . btw, thanks alot kepade photographer yang tak berupah yer , haha , kesian kau TYKA . ahaha , tak pee laa ,  bukan selalu pon . papepon IGNORE kan gambar poyo tuhh okayy ! heee . then , aku nak sambung lagi cerita nihh . ermmm , korang pernah dengar kan pasal VAMPIRE ,, hehe , kau nihh , dah tahuu kan dorang nii semua pandai , mesti laa tau pasal VAMPIRE tuuu . yang nak pergi tanye soalan MORON tuu kenape ???  erghhhhh . alaaaa , sajer jer buat-2 ngokk . LOL . lepas MR.K panggil aku VAMPIRE , aku tertarik pulak pasal VAMPIRE nihh , then , sebelum aku terlupa , bulan NOVEMBER nihh , cerita TWILIGHT SAGA BREAKING DAWN keluar kot kat cinema . tapi aku tak sure bape hari bulan . waaaaa ! mau tengok mau tengok . heee .







okayy . kat atas tuuu picture yang berkaitan TWILIGHT okayy ! dulu time first time aku tengok TWILIGHT yang first movie , perhhhh ! syok habis laaa . dah laaa VAMPIRE tuu handsome , korang kenal kan ROBERT PATTINSON a.k.a EDWARD CULLEN ?? haaaa , tuuu main actor dalam citer nihh , then , heroin pulakk , KRISTEN STREWART a.k.a BELLA SWAN ~ seriously aku minat gila dengan KRISTAN STEWART sebab dia cun kot , NATURAL BEATY MAN ! tak make-up pon dah cun . wuhhuuuu . then untuk pengetahuan korang , ROBERT PATTINSON nih sebenarnye COUPLE dengan KRISTEN STEWART nihh , tuu setahu aku laaa . tapi tak tahuu laa dah CLASH ker ape kan . sebab dah lame tak usha pasal dorang nihh . haa , lagi satuu . TAYLOR LAUTNER a.k.a JACOB BLACK , dalam citer nihh dia jadi WAREWOLF . okayy laaa , meh sini aku citer sikit pasal TWILIGHT nihh . oakyy , dulu , EDWARD CULLEN ni benci kat BELLA SWAN nihh , sebab , dia tak dapat tahan nafsu dia nak hisap darah si BELLA nih , tapi entah macam mane , dorang boleh sangkut , haha , korang paham tak maksud sangkut tuu hape ?? boleh BERCINTA laaa . then , dorang pon bercinta laa , dalam waktuu yang same , ade VAMPIRE jahat yang nak kan darah si BELLA tuu , sampai ade satu tahap tuu , BELLA kene gigit dengan VAMPIRE jahat tuu , alaaa , aku dah lupe name VAMPIRE jahat tak guna tuhh . LOL , lepas tuuu , EDWARD hisap balik darah kotor a.k.a bisa VAMPIRE jahat tuuu . then , si JACOB BALCK tuu . kawan si BELLA nihh . dia  ni WAREWOLF okayyy .  then dia jelez dengan EDWARD sebab EDWARD couple dengan si BELLA nihh . lepas tuuu , aku tak ingat dahhh , haha , ALASAN TUHHH ! bukann laa , aku dah penat nak type , korang tengok laa sendiri citer tuu . aku rase name dorang nihh dah familiar kot . hurmm . memang aku OBSES GILA dengan cerita nihh dulu . lagi-2 VAMPIRE tuu handsome , WALAWEYHHH . haha , sampai pernah satu malam tuuu , aku mimpi si ROBERT PATTINSON tuuhhh . perhhh . macam hape jerr , tapi kali ni punye TWILIGHT banyak ROMANCE tak silap aku . hurmmm , jadi . tak dinafikan cerita nihh ROMANCE+SEDIH+VAMPIRE . lalalala . so , sape yang nak tengok citer nihh nanti jangan lupa bawak aku tauuu ! hahaha . okayy-2 kita tutup pasal tuuu . hurmmm ,nak cerita pasal ape erkkk ??? entah laaa , aku dah tak de idea nihhh . hurmmm , tadi ptg aku bace blog NADHRAH , huuu , sekarang dia dalam dilema lagi . OH MY , kenape selalu jadi macam nihhh . tengah-2 nak bahagia , ade saje dugaan menimpa . perhhh , ayat JIWANG pulakk . haha . IGNORE kan laaa . biase laaa , bila malam semakin tua , otak aku pon makin GILA . huarhh-2 . okayy laaa , aku nak tidoo .  bye kawan-2 . anggap laa monyet comel tuu macam aku yang lambai korang , hahaha ! gudnite and sweet dream yaww ! bye assalamualaikum ! 



loveinikhasuntukkamubudakhandsome








No comments:

Post a Comment