Monday, October 10, 2011

don't know WHAT to say . haha



okayy , first of all , assalamualaikum pembace blog sekalian . hehe . hope korang sihat laa erkk . okayy , harini aku menjalani hari aku seperti biase , TAPI .... nak citer ke tak nak erkk ??? alaaa , citer jer laa , hihihi , okayy laaa , korang nak tau takk . malam tadi kan , aku mimpi perkara yang paling merepek laaa . memang tak logik langsung . haha . DAMN . okayy . gini ceritanyer . malam tadi , sedanga aku nynyak tidur . tak tahuu laa dari mane datangnye punce aku mimpi macam tuhh , haha , time tuu aku tengah on9 FB , then , tetibe _______ posted kat wall aku , dia tanya petang ni aku free tak . then , tak lame lepas tuu , dia comment , 'I LOVE U AND I HOPE U LOVE ME TO , I MISS U AND I HOPE U MISS ME TO' yaaaaaaaaaa ! ape kebende laaa aku mimpi macam tuu ??? then , aku terus tersedar and tengok jam dah pukul 5.36A.M . perhhhhh ! nasib MIMPI , kalau betul MATI aku woiii. -______-' .





okayy, then , tadi kat sekolah , MR.R tengok SOFIA lain macam doee. haha . aku tahu ape maksud dia tuhh . hihihi , siap nak belanje SOFIA ice cream . cehh , SWEET COUPLE laa ken . huarhh-3 .untung laa SOFIA . ade orang SAYANG . hehe , nak jelez pulokk aku nihh . cett ! ngade-2 , then , tadi erma chat ngan aku kat fb , then , nak tau tak dia ckp ape ?? heishhh ! ko kalau dah rasmi dengan ________tuu , jangan lupe bagitau aku erk .  adeehhh mak aku cakap . dia ingat aku ni  ade pape ke ngan ___________ tuuu . heishh , tak laa sayang . aku dengan dia KAWAN saje . tak lebih pon . mungkin korang semua ingat aku dengan ____________ tu couple . heishhh , tak de pape laaa ! kami TEMAN TAPI MESRA ok . haha , penat aku nak jawab question diorang yang LOL --' tuhh . hurmmm , payah-2 . asal rapat sikit , ingat COUPLE laaa ... heh , pelik laa aku . hurmmm , then , malam nih aku study memang tak masuk satu hape pon . cam tak bace buku korang tahuuu . cettt ! nak meletup dah aku rase sekarang . SABOR JER LAA . yang budak POLI depan nihh , memekak-2 . haih- memang nak kene penyepak dari aku nihh . huh , esok , aku tak tahuu laa nak jawab ape . bak kate MR.K , 'JAWAB SAMBIL TUTUP MATE PON BOLEH' haha . sengal jer . okayy laaa , that's all for today ,bye sayang~






 

No comments:

Post a Comment