Tuesday, December 27, 2011

untitled

heyy and assalamualaikum ! :')
okayy , first of all , aku baru balik dari cameron highland ~ wohhooooo !
act , kami tak plan pon nak pergi sane , haha ..
okayy , then ... time dekat sane sumpah ramai GILA plus jalan pon jam -.-'
pfftttttt .. ade laaaa dalam 1 hour stuck dalam jam .. -.-'
cuaca kat sane mcm biase laaa .. sejuk kann .. then , ade laaa hujan sikit-sikit ....
skarang tengah sakit badan sebab dah lame tak jalan jauh ... erghhhh ..


muehehe..
hodoh kann ??? ni gambar time nak makan ...
adik aku yg snap .. tengok laa tuuu , aku pakai handbag mama ..
mcm org tua dahhh ... -.-'
okayy , just ignore la wehhh :')


Just the way you are :)

aha ! disebabkan harini post aku untitled , soo .. terpulang pade aku laa nak buat post ape pon ..
even post aku tuhh merepek .. hahaha -.-'
hurmm .. semakin hari , semakin sesak hati aku nihh .. 
apesal ??
entahh laaa , banyak betul benda yg aku fikir skarang and betul-2
buat aku sakit hati and kepala .... 
mcm mane nak solve semua problem nihh ??
entahh ... then , semalam ade sorang ni cakap kat aku ..

'SAYA TAK NAK AWAK TERLUKA , SAYA SAYANG AWAK'

oh my ! thanks a lot laa sbb kau mmg jage hati aku ... 
nak tauu sape yg cakap tuu ??
act tu member aku yg cakap kenn ...
not my BF !
aha ! -.-' 
then , semalam aku chat dgn MR.D... oh my , dia sempat kenakan aku ...
sabar jerr laaa wehh , aku ingt yg chat dgn aku tuu GF dia ,, rupenye betul laa tuu MR.D
walaweyhh ... tapi tak pe .... AKU TETAP SAYANG DIA !
lepas tuuu , aku tengok kat FB semua status pasal cinte ~
termasuk status aku ! haha ..
aku tengok dorang nii mcm sweet jerr couple .. alahaii , sweet sweet gituuu ..
kekadang JELEZ jugakk ,, yer laaa ..
kite nii kan single .... rase mcm ............
hahaha .. dont know what to say lahh kann .. 
better single or couple ??
hurmmm , aku rase SINGLE kott .. tapi kekadang rase nak couple jugakk..
entahh laaa ... tak tahuuuuuuuu ~
hurmm , sini aku bagi sikit ciri-2 lelaki yg aku suke :')

^^ biase jeee .. ermmm , kalau boleh nak yg CUTE plus HANDSOME sikit . ahah !
(heishh, aku nii bukannye cun mane pon , nak demand plakk -.-')
^^ sporting , otak GILA-2 , pandai menjage hati , tak jahat sgt tak baik sgt ...
^^ ikhlas , murah dgn senyuman , bertanggungjawab
^^ yg paling penting ! suke kanak-2 and tak MEROKOK ! haaa ~ dgr tuu , TIDAK MEROKOK ...
muehehe , sebab ape aku suke lelaki yg suke kanak-2 ??
hurmmm , dorang nii act cute biledgn budak-2 .. then , dari situu kite dapat tauuu yg dia tuuu seorang yg
PENYAYANG !
ouchhhh , COMEL kottt .. hehehe :')

agak-2 , aku boleh jumpe tak lelaki mcm tuu ???
hurm , insyaallah boleh kann ... doa-2 laa dari sekarang :')
okayy laaa , that's all untuk post pagi-2 buta nihh 
aku nak tido kejap lagi ..
okay , nite all .. bye ! :')

No comments:

Post a Comment