Saturday, December 31, 2011

speechless -.-'

fevralina

heyy peeps and assalamualaikum !
heyy there ~ korang buat ape tuu ? sehat tak ? hope korang sehat jehh ..
okayy .. act , tadi aku dah tertido ... sbb adik aku guna lappy nak main game ..
thank god dia kejutkan aku balik ..
haha
thanks adik . sayang kau adik DANISH !
hurmmmm .. mood harini okayy laa jugakk ..
sbb ptg tadi dah pergi KLCC ..
sbb nak bayar bill broadband .. keke !
thenn , sempat gak laaa usha TOPMAN kann .. sumpah aku jatuh hati ! haha
rase nak beli jerr semua yg ade , tapi malangnye ... 
not enough money dear :'(

The profile pics

act , malam nihh aku nak citer pasal cinte ..
cinte berlainan status kehidupan ...
cinte tuu perasaan semulajadi yg ade dalam diri manusia nihhh ...
tak kire org tuu heandsome ke , tak handsome ke ,cun ke , tak cun kee ...
semua org ade perasaan tuhh .. 
tapii ,, kadang-2 .. darjat and status kehidupan tuuu memisahkan ...
yerr laaa , contohnye .. BF dia kaya , tapi GF dia sederhana or susah ...
kadang-2 , si BF boleh terima , tapi .... mak BF dia tuu , tak boleh terima
semata-2 nak jage standard and status ...
perlu kee mcm tuu ?? sedangkan kite sama-2 manusia kann ,
bila mati nanti kita same jerr masuk dalam tanah kann ?? haha ..
aku pelikk wehh , banyak persoalan yg ade dlm otak aku nihh ..
kalau aku , mmg aku akan cari yg selevel dgn aku ...
hehe , biase jerrr ....
mmg aku ngaku aku tak kaye ponn ..
tak de DSLR , Iphone , 135LC , rumah besar ......
tapi , aku tak kesah , sbb aku rase semua tuu tak penting .. hehe ..
then , tadi aku on9 FB , alhamdulillah ~ much better dgn MISS.N ..
then , aku usha blog GF kepade kwn aku .. nice laa jugakk ..
aku rase dia dah baik dgn faris .. hurmmm , okayy laa tuhh .
semoge bahagia laa ehh ..
aku hanye mampu tersenyum jerr melihat kebahagiaan dorang ..
*sumpahjelezdoe! :')
aha !aku jelez ?? 
okayy fine ! mmg aku jelez tengok org couple nihh .. haha ,, happy semacam jerr kann ..
tak pe tak pe , tunggu stahun lagi ... chill ~ :')
okay laa , that's all .. aku nak tido .. 
semoge hidup aku much better pade tahun 2012 :')




No comments:

Post a Comment