Monday, December 12, 2011

sumpah BOSAN GILA !


girl with teddy bear tumblr - Google Images

heyy guys ~
buat hape tuhh ?? okayy , harini hari ISNIN .
then , ape yang terjadi pada harinih ??
nothing happen lahh . tapi aku BOSAN TAHAP CIPAN wehh !
tak de kerja nak buat ..
mood nak study lagi lahh tak deeeee .. GILA kann
tapi nasib baik harini ade member yg baik ...
dia habiskan credit ph dia msg aku .. muehehehe
thanks a lot 


kau mmg baik wehh , msg aku tiap hariii ...
haha , bagus-2 .. keep it up !
aku doakan kau mmg betul-2 jadi DOCTOR ! 
muehehe .. amin !
kite dah la same-2 anak sulung kann ...
adik beradik pon same bilangan nya ... ishh-2 ..
hope impian menjadi kenyataan okehh !
opsss ~ sebelum tuhh , aku bagi laa intro sikit pasal si FARIS nihh -

^^ dia nihh student S.M.K SUNGAI RAWANG 
  ^^ umur dia same dengan aku lahh 16 tahunn . tahun depan 17 kehh 
^^ stay kat SEPANG . tempat aku dulu-2 time kecik-2 , tapi aku area lain .. hehe
^^ kenal dia kat FB .. muehehe ~
^^ TIDAK SUKA DIPUJI !
^^ cita-2 nak jadi seorang DOCTOR :) (:

okayy , tuu sedikit intro pasal dia
muehehe .. sape-2 nak kenal boleh mintak no I/C dia kat aku ehh ..
kekeke ~ tak de lahh , aku gurau jaa . 
jangan ambik hati yoooo ..
okayyy , that's all , aku nak usha twitter japp .
hehe , nanti pukul 5.30 nak pergi pantaiiii !
yeayyy ! bye-2 ....


p/s - MR.D ....... sye tetap tunggu awak !
then , aku nak tag -
SOFIA
NADHRAH






No comments:

Post a Comment