Saturday, December 10, 2011

indahnya dunia :) (:

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lmccy28l5m1 qkkvluo1_400.jpg

whooooaaaa ! sweet GILA picture atas tuu . awwww !
bak kate org dolu-2 , dari mata turun ke jantung ... wahaha
bukan jantung laa icha , HATI lahh ..
okehh laaa , dari mata turun ke HATI .. keke ~
tengok laa pemandangan nya , kat tepi tasik or pantai .. 
dibawah cahaya matahari yg dah nak balik ke rumah a.k.a SUNSET . wakaka
awak pandang saya , saya pandang awak .. oh myyyyyyy .. nak pengsan dehh ...
siap ade belonn gituu .. haha , COMEL sudahh ..


okayy , heyy guyss and assalamualaikum !
intro aku malam nii merepek kann .. biase lahh , kebosanan melanda
harap maaf yaaa , keke ~
aku on9 FB pon macam tak de apape effect kan .
dah berpuluh kali aku usha wall MR.D .. buat macam wall sendiri .
tapiii ...
dia mmg tak muncul-2 ... sedihhhhh T^T
okehh laa icha , sabar kehh .... hope dia okehh jaaa ... pandai-2 laa dia jaga diri kan
heishhh , mmg laaaa .. tapi ..... terasa mcm ade sesuatu yang hilang dalam diri nihh .
yeke ? yess , betul .. rasa mcm ade yg hilang .
alaaa , macam lagu dadali tuhh , meh sini aku nyanyi sikit .. kuiikuii
ehermm-2 .
akuuu . inginkan dirimu . datang dan temui aku . kanku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu .
hahahha , lebih kureng cam gituu lahh .. pon bolehh kenn .
haha , lawak dehh ... hurmmmm , aku rase dah tak larat nak jalani hari-2 yg akan datang .. 
cam dah tak de semangat T^T
tapi aku tak boleh cam nihh . aku kena KUAT !
tinggal tahun depan jaa aku nak habis sekolah ..
lepas tuu , aku boleh ENJOY kann .
tapii . tak de laa ENJOY sangat ... hehe
kena cari kerja , untuk menampung perbelanjaan diri aku nihh . dah laa maintainance tinggi .
huhu , mama pon pokai dehh . 

girl nature - Google Images

huahua , ape motiff nihh ?? haaaa ?? ape motiff ?? tetibe aku letak picture minah nii dok tepi sungai or parit nihh .. haha , tenung nasib kehh ?? agaknye lahh .. menunggu bulan jatuh ke riba . ish-2 kasihan dehh .
haaaa , macam aku laaa minah tuuu .. tunggu jodoh dia kott . haha , #gedik sudaaaaaaaa ~
ah . lantak lahh , bukan salu pon .. kat blog jaa , kalau kat luar aku K.E.R.E.K.G.I.L.A . pandang org pon takk . huahuahua .. kejam gila . okayy lahh , that's all untuk malam yg sepi nihh ...bye !

p/s - MR.D i'm still waiting for you :(
 

No comments:

Post a Comment