Friday, December 30, 2011

bye old stories :')

Photoholic

hyee guys and assalamualaikum !
wehheeee !
esok hari terakhir bagi tahun 2011 iaituu 31 DISEMBER 2011
ohohoho ~ lepas nii aku akan menjalani hari sebagai seorang pelajar tingkatan lima
di SMK MUNSHI ABDULLAH !
erghhhh ~ SPM woiiiiiiii !
matii laaa ,,
bercinte dgn buku laa aku nampaknyeeee ...
bye-2 cinte muka buku ~
huuuuuuu ~ hahhahaha
ahh ,, spm kee hape aku takk kesahhh ~ 
yg penting ,,, aku akan buka buku baruuuuu untuk tahun 2012
yessss ! lupekan semua kenangan yg menyakitkan hatiii ~
hehe , and aku dah berazam nak belajar betul-2 !
jyeahhhhhh !
haha ...pasal couple ? hurmmm ,, dont know what too say ..
ignore kan perasaan tuhhh , tak penting ponn !
okayy laaa that's all
merepek kan post aku ??
haha ,, byeee !



No comments:

Post a Comment