Thursday, December 29, 2011

alhamdulillah :')

Likes  Tumblr

heyy guys and assalamualaikum !
wehheeeeee !
seriously happy GILA tahap cipan ..
nak tahuu sabab ape ??
act , hal nii tak de laaa besar and membanggakan sgt ,, tapi bagi aku ....
amat bermakne laaa jugakk ..

korang pernah tahuu kan pasal MISS.N tuu .. 
yg dulunya ade kaitan dgn SUPERSONIC ??
okayy ,, aku act ade add dia balik kat FB lepas dia remove si SUPERSONIC tuu
dari friend list dia ...
 aku ingtkan dia tak nak approve aku dahh ..
rupenye dia approve wehh !
sumpah aku bersyukur sgt ... sbb aku tahuu ... 
hati dia pon sakit mcm aku jugakk ..
and aku nak hubungan aku dgn dia baik semula walaupun tak serapat dulu ....
walaupun dia pernah sakitkan hati aku pasal cemburu ~
tapi sekarang aku dah maafkan dia ! betul aku tak tipuu ...
aku tauu perasaan dia time tuu ,,
same jugak mcm aku ... mesti cemburu bile lelaki yg kite sayang or suke ...
RAPAT dengan perempuan lain ..
mmg ...... kite rase nak je bagitahuu dia yg kite suke pluss sayang dia GILA-2 !
tapii apekan daya ... semua nii dah takdirr ,,
sekarang , SUPERSONIC dahh ade GF<tak cun pon , MISS.N lagi COMEL :')>
thenn , aku rase MISS.N ponn dah ade BF ... handsome kot c(:
hehe , hope hubungan MISS.N dgn bf dia BERKEKALAN laaa ehh ..

...and I suppose you just expect me to go weak at the knees, and fall into your arms and cry hysterically? / Stephen.James

hurmm , indahnya cerita cinte antara kau dan dia ... aku bile lagi ehh ?? haha
entah laaa , kalau ade jodoh ade laaaa c(:

okayy ,, tutup citer pasal MISS.N .. hehe ,, aku niii citer punye citerr tak sangke pulakk
sekarang dah kat sabak ~keke :')
act , aku balik sini kejap jer , esok aku balik subang balik .. nak shopping !
wehheeeeee ! 
act , aku nak g sunway pyramid ,, tapi takde sape nak teman akuu meyhh ~
member sume dah balik sabak ~
tak kan aku nak ajak SOFI ??
dia kan busy dgn L.I dia ... sampai aku pon dilupe kan ~
ishh-2 .. kejam kan ,, haha ! yerrr laaaa , dah berzaman dia tak text akuu ..
hari tuu jerr aku call dia , sebab dia yg suruh ...
sekarang ?? HAMPEHHHHH !
yerr laaaa yerr laaaa ...
sape laa aku nihhh :'(
apapepon ~ aku masih ingat that moments ....
dia pakai baju putih belang hitam ...
pakai short pants colour greyy ... thenn , dia mancing dgn member dia ..
alahaiiiii ..... sebijikkkkkk mcm ex akuu tuhh .. 
erghhhhhh -.-'
okayy laaa ,, dah-2 laaa tuuu citer pasal SOFI , haha ... okayy ..
aku nak tidoooo ^^'
esok nak balik subang lagiii .. keke c(:
bye sayang ~ tidur nyenyakkk ^^

No comments:

Post a Comment