Saturday, December 10, 2011

kebosanan melanda T,T

http://data.whicdn.com/images/16591854/tumblr _lhk13ilX831qekgk3o1_500_large_large.jpg

heyy guys ~ assalamualaikum . pembuka bicara malam nih .
 bila aku dah mula RINDU . otak aku bercelaru . tak de arah tuju .. 
sume serba tak kena , LIKE a FOOL! demm ! hurmmm , mood malam nii terumbang ambing , macam naik bot dekat laut , grrrr --' then , dah dekat 10 kali kot aku tengok video tuuuuu , pastuu , on9 FB , berape ramai jantan nak VDCALL dgn aku ....
wehhh , tolong lahhh . MR.D pon tak brani nak VDCALL dgn aku , SHUKEHATI korang jerr ken . aku malas laa nak layan . kang korang ingat aku nihh MURAHAN ! sorry to say lahh , aku bukan mcm tuh
kalau GF korang aku tak tahuu lahh , kalau kau tuu PEREMPUAN and aku kenal ~ okayy lah jugekkk . ni entah sape-2 entah , tetibe nak VDCALL dengan aku , please lah wehhh , aku malas !

okehh , aku dah merapu , citer pasal on9 , baiklah , kita berbalik kat tajuk yang sebeno yerr 
hikhik .. kenapa aku buta ....
kenapa ehh ? betul kaa aku buta ? betul kah ?! heishhh , aku bukan buta mata , tapi aku buta hati ... haha
buta hati nihh korang jangan SALAH faham , aku buta hati pasal CINTA ~ bukan sebab aku jahat ker hape . huahuahua , okehh ???

aku memang dah tauu pasal ......... tapi aku buat-2 bongok ~ still mengharap kat BFF aku tuhh(DULU) .
sekarang , BFF aku dah ade GF . heh , GF dia HOT-2 gituu lahhh , --'
pastuu , aku sekarang tak dapat apape ... cume melihat kebahagiaan mereka . demm T,T
kalau aku ckp yang aku pon ........ dia kan senang . tak yah nak tunggu dia yang cakap kat aku , sebab memang dia ...... aku . heishh , tu laaa , dah ade yang ikhlas depan mata tak nak , nak jugak pilih yang ngeng tuu .
hurmm , itu laa kelemahan aku , TIDAK RETI MENILAI ! kejam ! mmg kejam !
sekarang , dia dah jarang on9 kann , aku pon dah tak tauu nak buat hape . cume tengok video yang dia suruh tuu jerrr ... alahaiiiii , memang sadis lahhh , sedih beno ~ ape laa aku nihhh T,T

way out of here by ~syn777 on deviantART

lepas tuu , kalau aku rajin aku main laa guitar aku tuhh , hehe , dah boleh dahh sikit-2 main guitar , alhamdulillah ^^ huhu , berkat usaha aku selama nihhh , hikhikhik . okayy , that's all .. bye guyss ! ^^

p/s - pssssttttt-2 MR.D ... saya RINDU awak lahh ! ^_^ betul , TIDAK MENIPU nihh ~
Pink Scribble Heart nihh untuk awak , jaga elok-2 , jgn buang pulakk ~






No comments:

Post a Comment