Sunday, December 4, 2011

sakit kepala baca BUKU KPP ~~ OMG !


Christmas Tree Coloring Page heyy , assalamualaikum ! haha , what you all doing right now ?? busy kahh ?? haha , nvm lahh , okayy , based on the title kan , aku seriously pening kepala lahh kan , gara-2 baca buku KPP tuu , adesss  T_T 
aku rase nak pengsan jerrr , nak meletup pon ade kepala aku nihh , tapi tak pe  ~ untuk kebaikan aku jugak kan . hahahha , kalau ade lesen kan senang nak pergi mane-2 . hahaha , biase lahhhhhhhh ^^
actually aku pon tak tauu nak ambik lesen bila ... nanti nak tanye kakak yg jage kedai lesen tuu , hahah , sengal .... bosan ~~~~~~~~~~
harini menjalani hari yg bosan dekat sabak ! heishh , hujan tak berhenti ~ nak pergi jalan pon tak boleh , heeeeee ! bosan ! then , tadi mama ckp , lps spm aku nak buat hape ?? adoiii , nak buat hape lagi , mesti laa kerja kann , tapi masalahnye aku nak kerja kat mane ?? heh ?? kat sini nihh dah laa tak de kerja ... mmg dah sah laa aku kena keluar carik kerja , hoiiiiiii ~ usia semakin meningkat ! otak pon kena makin matang ! haha , aku nii dah laa mcm budak-2 , sengal ....
okayy laaa , that's all peeps .. gotta go ! bye ^^

No comments:

Post a Comment