Wednesday, December 28, 2011

mencari diri sendiri !

fashion sketch

heyy and assalamualaikum ..
hari ni aku update blog awal sikit kann , sebab kejap lagi nak pergi PJ ..
ambik barang yg mama order ... okayy , title harini ..

'MENCARI DIRI SENDIRI'

okayy ,, first of all ,, aku sedang mencari diri sendiri ..
yeahh ~ mungkin kite rase kite dah perfect , tapi tidak okayy ..
no one perfect in this world !
soo , kite kena berusaha menjadi diri sendiri ..
stop to be a HIPOCRITE !
kadang-2 ,, kite tak boleh tengok org lebih sikitt kann ,, then ,, kite pon nak jugakk
jadi mcm org tuuu ...
walaupun sebenarnye kite tak boleh and tak mampu ..
act , kalau utk kebaikan tak pee laaa ..
kalau semate-2 utk mencari publisiti murahan .....
kirim salam laaa wehh !!
aku mengakuu ,, aku penah gakk ade sifat dengki and jelez ...
act ,, sifat tuu mmg naturally ade kat dalam diri seseorang tuuu ...
cume kite kena pandaii laaa kann .. haha ^^'
thenn ,, we need to think positive !
kalau asyik negative jeee ,, sampai ke tua laaa kau tak berubahh .. ahah !
then ,, kite perlu percaye pade takdir ... Allah dah tentukan perjalanan hidup kite kann ..
hidup nii mcm plain paper .. kite yg kena lakar hidup kite mcm mane ..
sama ade kejalan yg lurus or bengkang bengkok ..
mcm aku off course laa yg lurus kann ..
siape mahuu kesesatan dlm hidup ??? hands up please !!
haaa ,, tak de sape kann nak pilih care hidup yg salah ..
soo ,, kite kena berfikir dgn betul ..
tak salah utk kite bebas .. tapi berpadelahh ... kite ade agama and maruah ..
kite kena jage yg ITU ...
kalau nak buat jahat ponn ,, fikir laa banyak kalii ~
ape padahnye kalau kite buat  ...
seterusnye .... we need to be strong !
jgn lemah-2 sgt .... nnti kite tak de kayakinan dalam diri nihh ...
kite mesti yakin yg kite boleh ! insyaallah ~
sabar dalam menhadapi ujian and dugaan dari-Nya ...
dugaan and cabaran tuuu act mematangkan kite wehh ..
belajarlah dari kesilapan . kalau takk , mcm mane korang nak tauu ape silap korang kann ..
haha , kalau tak mesti korang rase diri korang dahh perfect kann . hahha !
okayy laaa , that's all .. nnti malam kalau aku rajin aku update lagi ..
okayy bye sayangs ! :')



No comments:

Post a Comment