Sunday, December 25, 2011

i'll go FAR away ~

Heart of Rainbows

heyy guys and assalamualaikum ~
how your day today ?? haha , hope okayy-2 laa erkk .
sorry sebab aku dah lame tak update blog . post yg korang bace semua yg dah lame ..
okayy , malam nii aku baru update ..

cerita untuk malam nihhhhh ....
entah laaa , aku pon tak tahuu ... based pade title tuuu

"I'LL GO FAR AWAY"

yessss ! aku akan pergi jauh dari hidup dia ... aku akan !
kau jgn risau ...... penat aku tunggu kau selame nihh .. mungkin kau nak balas dendam kott ..
okayyyy , it's up to you ... kau ade HAK !
from now on , i'll NEVER think about you baby ....
NEVER !
okayyy , sebab ape aku cakap mcm tuu ??? entahhh ... TIDAK TAHU ..
mungkin itu yang terbaik and ade hikmah disebaliknya ...
orang lelaki mmg EGO kann , tak dinafikan org perempuan pon mcm tuuu ..
hurmmmm ,
Ya Allah .. kau temukan lah aku dengan seorang lelaki yg betul-2 ikhlas terhadap ku :'(
okayy laaa , that's all ..
mood nak sekolah tak datang lagi and baju sekolah pon tak beli lagi ...
okayyy , bye !


No comments:

Post a Comment