Tuesday, November 15, 2011

kenapa kita selalu nampak orang yang selalu buat kita bahagia ?? hurmmmmm

ScreamCute.com

heyy , assalamualaikum . okay dear , todayy aku tak berape sihat lahh kan , hidung banyak GATAL . mama cakap resdung kot . WHAT ?? resdung ?? tak lahh mama , tuu cume gatal sebab habuk kat kelas 4 MPV tadi banyak sgt . heishhh , nak bersin pon susah . tertekan jadinye Monkey Emoticons
hurmmmm , then , tadi kat sekolah . budak-2 SPM dah start exam lahh kan , termasuk lahh SUPERSONIC tuuu , tadi pagi aku nampak muka dia COOL gila lahh . begitu tenang sekali yerrr . heishhh , biase lahhh , dia kan pelajar cemerlang . haha .Monkey Emoticons Yoyo
okayyy lahh , tahun depan aku pulakk SPM . WALAWEYHHH ! aku dah rase seram dah nihh . takot+cuak+gementar+nak terkucil . heishhhh , mcm-2 lahh . tapi kan , yang menjadi persoalan dalam kepala otak aku nihh .

'KENAPA AKU SELALU NAMPAK ORANG YANG SELALU BUAT AKU HAPPY'

maksud happy aku tuhh lain tauu . actually SOFIA and NADHRAH pon buat aku happy , termasuk lahh member-2 aku yang lain . tapi , kali ni macam lain sikit . sampai boleh buatkan aku jadi NGEKMonkey Icons
aku pon tak tauu kenapa . kenapa mesti aku nampak dia selalu ?? sampai aku cakap dgn diri aku sendiri

'KENAPA SEMUA NI JADI KAT AKU'

heishhh , tapi aku takut , aku takut sampai

'AKU BETUL-2 HARAPKAN DIA'

mmg aku takut sgt , sebab aku mungkin tak kan dapat terima kenyataan , then , macam-2 benda boleh jadi kat aku and dia . YA ALLAH , tolonglah hambamu ini YA ALLAH . hurmmm , mungkin sebab bagi aku dia laa budak lelaki paling baik yang rapat dengan aku . sampai macam tuu sekali aku anggap . haritu aizam call aku , aizam nii actually member aku , sekarang dia kat JOHOR , dia tak laa rapat sangat dengan aku time kat sekolah dulu , tapi sejak tahun ni, dia rajin jugak laa call aku . then , haritu dia tanya aku .

aizam : weyhh , kau dah ade boyfie ?
aku : heh ?? boyfie ?? belum lahh . asal ??
aizam : yeke nihh ?? cam tak caye jerr . hehe
aku : heishh ko nihhh , betul lahh , aku tak tipu , aku tak de BOYFIE pon , BFF ade lahh.
aizam : BFF ?? laki ker pompuan ??
aku : ermmm , laki ade , pompuan pon ade.
aizam : ouhhh ! yang laki tuu mesti jadi BOYFIE kau nanti , caye lahh cakap aku nihh.
aku : haaa ??!! heh , mane ade lahh , ko jgn nak merepek lahh --'
aizam : hahahaha , merepek apenye ?? betul lahh . ramai org ckp cmtuuu . tak MUSTAHIL tauuu .
aku : heeee ! dah lahh , jgn ckp ayat tuu , nyampah aku , dah brape ramai yg ckp mcm tuu kat aku , heishhh 
aizam : haha , chill lahh , kalau dah jodoh kau dengan dia tak kemane pon lahh .


huuuuuu~ korang bace kan conversation aku dengan aizam tuuuuu ............... dah bepuluh orang kot yang cakap macam tuu kat akuuu , tapi , TOLONG lahhh , aku bukan menolak takdir. aku cume lakukan ape yang aku patut buat jerr , aku sebagai kawan dia aku sentiase doakan kebaikan , kejayaan and kebahagiaan dia , bukan dia sorang , semua member-2 aku . aku tak nak sampai dia anggap aku bukan-2 , niat aku nak berkawan jerrr . aku tak nak sampai satu mase ade orang cakap aku nihh

'GEDIK'

heeee , tolong lahhh , lagipon dia tuuu kawan baik MR.F kannn , lagipon sekarang dia tengah SPM . aku tak kisah dia nak reply or tak reply message yang aku bagi , harituu . sebab aku tauu , dia ade hak untuk reply or takkk . aku tak boleh nak paksa dia . sekarang pon budak FORM 1 yang minat dia pon dah mula carik pasal dengan aku . aku dah tak tauu nak buat apa sekarang , kadang sampai aku terfikir , biarlahh aku blahh , aku malas nak terlibat dalam hal macam nihhh , tapi SOFIA selalu cakap , 

'TAKKAN KAU NAK MENGALAH MACAM TU JERR ?? HENTAM JER BUDAK TUU BALIK , KAU ADE HAK NAK BERKAWAN DENGAN DIA , YANG BUDAK TUU KECOH APESAL ?? HEEEE , TOLONGLAHH !'

aku bukan mengalah , tapi aku malas nak tempuh semua ni lagi , aku dahmalas nak gaduh-2 dengan org , CARIK PUBLISITI . heishhh , aku bukan macam tuuu , kadang sampai aku maluu , aku tak tauu kenape budak FORM 1 tuu dengki sangat dengan aku . sekarang , kaum-2 dia pon dah mula buat TAIK . SHIT lahhh , sekarang nii aku chill jerrr , kalau aku rase budak FORM 1 tuu dah KRONIK tahap CIPAN aku bagitauu SUPERSONIC nanti . heishhh , PENAT LAHHH , aku nak nangis jerr sekarang nihhhh . sekolah pon tinggal brape hari jerr lagi . biar laa aku bawak semua kenangan aku balik ke SUBANG nanti time cuti . okayy lahh , aku dah penat nak taip . tapi sebelum tuhhh . bace quotes kat bawah nihhh .

"Never love anything that can't love you back."- Bruce Williams

hah ! dengar tuuu ??? kalau kita sayang jugakk , heh ! pandai-2 kauu laa tanggung sndiri . menyesal tak sudahh tahuuu ?? haha , okayyy , nite dear . byeeeMonkey Icon

No comments:

Post a Comment