Sunday, November 6, 2011

jatuh cinta dengan BFF sendiri ... WHAT ??

Untitled / Devon Watson



okayyy , assalamualaikum ! hehe , seriously dah lame tak update blog ni kan~ yer laaa , abg sayang aku tuhh BUSY sgt sampai tak sempat nak bayar TENET~ brrrrrrrr Monkey Icons Yoyo heishhh , menganggu kosentrasi aku nak on9 and update blog . huhu , papeon , skarang kat subang~ raye haji tahun ni aku sambut kat subang . aku tinggal semua kawan-2 aku kat kampung tuhhh . hehehhe ~kejam-2 . okayyy , title harinih :

                                                    'JATUH CINTA DENGAN BFF SENDIRI' 

apakah motif yang sebenarnye ?? tell me tell me~ huuuuuu~ aku rase sekarang aku memang dah buat kerja GILA . ade ker boleh fall in love dengan BFF sendiri ... heeeeeeee , tolong lahhhhhhh , kenape mesti dengan BFF sendiri ?? kenape tak dengan orang lain ??Monkey Wink Yoyo  haaaaa~ mau berdarah HIDUNG aku tuhhhh... wahahahahha ! then , hari ape erkk .. rabu kot . aku baru dapat tahu yang SUPERSONIC excident Monkey Winks adoiiiiiii , agak terkejut lahhh , heishhh , bukan terkejut lagi , RISAU NIHHHHHHH ! huuuu~ macam mane dia boleh excident tuhhhhhhh ??? dah laa nak SPM . aku yang risau mcm orang GILAMonkey Winks  hahahahah , tapi kan .


'kenape aku pulak yang nak risau GILA pasal dia ? sedangkan aku bukan AWEK dia ~ kan kan kan'

http://5.media.tumblr.com/WEuVxh7BEp6hrixvfof bqyfMo1_500.jpg

heeeee , entah lahhh , aku kalau boleh setiap ape yang terjadi kat dia aku nak tahuuuuuuuu~ huuuuu , aku rase aku dah tahap KRONIK lahhh . need too see DOCTOR~ wahahhaha . tak de lahhh , entah kenape aku jadi macam nihhh . pelik lahh , aku sendiri boleh pelik dengan diri aku . brrrrrrrrrrr~ then , malam semalam pulak MUHAIMIN msg aku , dia cakap MR.F kirim salam . WHAT !!! MR.F kirim salam ... wowwww ! tak TERUJA langsung Monkey Winks  heh ! apesal tetibe dia nak kirim salam kat aku ?? apesal apesal apesal .. tak malu kerr , dah laa blah macam tuu jerr , then , nak kirim-2 salam pulakkk . ingat aku nih hape ?? Monkey Icon
adehhhh , sudah lahh MR.F , aku dah pon relakan kau pergi . so , ape lagi , pergi laa sane jauh-2 , tak payah nak ingat aku lagi okayy~ aku memang tak layak untuk kau . BYE ! muahahahahhaha-2 maafkan aku sebab membenci kauu , sebab kau yang buat aku untuk benci kau tahuu ....
then , tadi petang , ade satu no SESAT nihh misscall aku , heh ! dia ingat aku suke ker org main misscall-2 nihhh . mcm budak-2 tahuu . main tembak-2 , tak de mase tahuu nak tembak balik ! grrrrrrrMonkey Icon aku rase nak tumbuk-2 jer muke kauu tauu ! time chat haritu kau mintakk no kat aku , aku cakap

'TAK BOLAH LA !'

tapi kali nihhh , kau dapat jugak no aku ! WTF ?? heeee , aku tak suke lahhhhh~ paham takkk , heeee , then bile aku tanye mane BUDAK tuhhh dapat no , dia kate MR.F yang bagi ... whatt ?? then , aku tanye lagi skali , dia ckp dia ambik dari ph MR.F ... walaweyhhh ! mane satu betul nihh ??? jangan GULEYY boleh takkk , penat lahhhh . adoiiiiiiiiiiiii !! sabar jer lahhhh . huh ! lantak kau lahhh , aku malas nak layan kau tahuu ! grrrrrrr !

tapi kan , aku rase aku dah GILA jauh tersasar dari tajuk post nihh , wahahahaha . lantak kau lahhh . dah bercampur aduk hahhhhh ~ hua-3 . okayyyy , apapepon , aku akan tunggu dia . DIA ?? sape DIA tuhh ?? entah lahh , sape-2 jer lahhh , aku tak boleh harapkan BFF aku tuhh , yer laaa , kite cume mampu merancang , ALLAH yang tentukan segalanye , Monkey Icons okayy laaa , aku doakan untuk kejayaan dia . nak SPM dah kann , hope dia buat yang terbaik lahhh . hehe . b.t.w , aku nak ucapkan

'SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA !'

okayy , esok pagi jangan lupe sembahyang raye okayyy , hehe , bye semua ~ jage diri baik-2 okayyy ! Monkey Icon







No comments:

Post a Comment