Monday, November 7, 2011

kepala berserabut ! grrrrrrr~ #rasenaktumbukorang

Pixdaus, page 13 of most popular nature photographs ever! photos


heyyy , assalamalaikum~
hurmmmm , tak tahu nak ckp ape sebenarnye . tajuk post pon entah pape yang aku reka . heeee , apesal mood aku hari nihh . please lahh , jangan buat hal lagi boleh takk . brrrrrr , sesak dada ni tau takkkk .. heishhh .aku pon tak paham lahh . sebelum tuhhh


'DAD , sorry sebab gune broadband macam hape jer , biase laaa . abang salim tak bayar tenet kat umah' 



haha , biase lahhh , aku ni kan pengguna internet tegar . huuuu , perjalanan harini sgt jauh yaww . dari subang ke melaka . brrrr , sakit pinggang ni haaaa ! elehhhh~ macam aku jer yang bawak kereta . hahaha . poyo lah aku nihhh . then , dalam perjalanan tuu , perut aku dah berbunyik-2 dahhhh . entah lagu hape ntah yang berkumandang . tak lame lepas tuu . adik aku cakap

'PAPA ... lapar nihhhh , bile nak berhenti makan . dah lapar GILA nihh , haiyooooo~' 


haha , aku dalam hati berbicara . wahaha , adik aku nihh mmg bagus lahh . memahami perasaan aku betul . cehh . padahal time tuu memang semua tengah kebuloq ! haha . siot jer . lepas tuu , dah jumpe kedai makan kan , ape lagiii . kitorang pon berhenti lahhh . ape erk name kedai tuhh .... aku lupe .. hahahha . kami pon order punye order .. lepas makanan sampai~ ape lagiii . makan lahhhhh . BISMILLAHIRRAHMANIRAHIM ! hehehehe

woman, sunshine, lips, hands, sunglasses, hairstyle
 
lepas makan tuhhh , kami teruskan perjalanan kami . then , sampai kat bandar melaka tuhhhh . perhhhhhhhhhhh ! gila jem SIAL ! hadoiiii . memang kereta tak move langsung . FULLAWEYHH ! dah laa sakit pinggang . time tuu tak tahuu nak buat ape . cume mampu karaoke laa kat dalam kereta tuhh . wahahaha . mmg suare katak puru aku yang tak sedap berkumandang dalam kereta . wahahaha . bosan-2 dekat satu jam jugak lahh stuck dalam kesesakan lalu lintas .grrrrrr ! geram betul ! then , last-2 pusing punye pusing~ dapat gak laa parking kereta . wahahaha , betul-2 depan menara taming sari tuhh . huhuhuhu , then adik aku sebok surh naik menara tamin sari tuu . WHAT ?? naik menara tuhh ?? tak nakkkkkkk !!!!!!!!!!!!!!!!!! takut lahhh !!!!!!!!!!! heeee  , mau muntah aku kat atas tuhhh . heishh . merepek-2 . GILA ker hape . then , aku pon lepak laaa kat satu kerusi nihh . parents aku entah mane perginye .macam orang bodoh gak lahh . then , tetibe adik aku datang . dia bagi ticket kat aku . 

HEIHHH ! TIKET APE NIHH ??

jangan cakap ticket naik menara tuhhh . oh NOOOO ! gila seram aku doeeeee . heee , tak nakk lahhh . heeeeeeeee ! uwaaaaaaaaaaaaaa~ memang nak tak nak aku kena naik lahhh . SHIT ! hurmmm , tapi best gak lahhh . wahahah , ni aku upload gambar-2 time kat atas menara tuhh .....




muahahaahhaha~ agak kelakar lahhh . ignore-2~



seram pandang bawah --'



okayy , that's all . nak upload bnyak-2 line tenet tengah lembap ! grrr~ haha. okayy lahhh . nak tidoo . tapiiiiii , ade satu lagi hal yang ade dalam hati aku nihh . pasal ape ????? hurmmm. PASAL BENDA TUUUU ! heh~ sesak dada ni tauuu
 , rase nak jerit-2 macam orang GILA . hurmm , biar lahh ALLAH yang tentukan semuanye . aku tak nak mengaharap dahh . sebab aku dah penat sangat ~ okayy .. bye cute creatures . goodnight~ 


No comments:

Post a Comment