Tuesday, November 8, 2011

perlu menjaga hati KAMU untuk DIA ??



Silence

okayyy . assalamualaikum . heyy there cute creatures . haha . buat ape skarang . hehe , yer laaa . skarang mood nak update blog tengah membuak-2 nihh . hehe . okayy , tadi on9 FB .. agak best lahh . sbb SUPERSONIC ang SOFIA ade . huhu . then , aku terjumpe pulak status sorang budak ni kan . berkaitan dengan menjaga perasaan jugak lahh .. hurmmmmm . dia perlu menjaga hati seseorang tuu untuk manjaga perasaan orang lain .. macam mane tuu erkk ?? can anybody explain to me ?? pening nihh --' mungkin ianya berkaitan dengan pengorbanan kot . yer laaaaa , dalam percintaan mesti ada pengorbanan kan . tapii , kalau aku bercinta , dia tak pernah berkorban untuk aku , aku yg kena berkorban untuk dia . ADIL KAHH ?? semestinya tak adil kannn . --' entah bila aku akan dapat LELAKI yang betul-2 ikhlas mencintai ...... hurmmm , just wait and see lah ICHA ~ ade tuhhhh , tapi kau kena bersabar .... yerrr , bersabar .... tapiiiiii . mungkin kita akan terluka kannn . adushh . kalau dah terluka , jiwa kita yang merana . tengok orang lain bahagia , yang kita nihhh , dah macam orang gila . WTF ????

then , mesti kita akan rase stress and rase nak jer cakap kat orang tuuu yang kita sayang dia GILA tahap CIPAN . tapi ....... berani kah kita ?? kalau aku tak berani woiii . haha . so , kita hanye mampu berdiam diri and melihat kebahagiaan mereka . walaupun hati kita terluka , tapi bile tengok si DIA yang kita sayang bahagia , kita pasti akan bahagia juga . walaupun hakikatnye hati nihh dah terluka . hurmmmm , itulah hakikatnnye . sebab sebenarnye aku dah merasa semua tuhhh ...... actually , mmg sedih lah kan , tapi itu semua dah takdir . jadi , kita kena terima dengan seadanye ....... 


bella_by_mediocre_matt


hurmmmmm , then , lagi satu ........ tadi aku boleh pulakk STALK wall MR.F kannn . aduhaiiiiiii~ agak terkejut jugak lahh kan . hurmmm , skarang yang cume aku nak ckp 


'KALAU DAH PLAYBOY TUHH , PLAYBOY LAHH JUGAKK'


memang tak dapat dinafikan . betul ape yang SUPERSONIC cakap . heishhhh , nasib aku dah tak de pape relationship dengan dia . kalau takk ................. aku macam orang BODOH . beria-2 ingatkan dia setia , tapi rupa-2 nye dia main kayu TIGA . DAMN ! hope BFF aku tak macam tuu lahhh . hehe . okayy , time to sleep laahh . tunggu next post tauu . goodnight cute creatures .byeeeee~


No comments:

Post a Comment