Tuesday, November 29, 2011

saya FALL IN LOVE dengan budak KELANTAN ~ WHAT ??

shu84: Anastasia Volkova Photography Part 2

okayy , heyy there :) ape buat tuu ?? sehat kaa ?? haha , hope korang okayy laa erkk , heeeee ^^
actually tadi aku pergi i-CITY shah alam tuhhh , perhhhh , mmg ramai GILA lah kan , mmg penat aku berjalan , tapii ! mmg hambar laaa , sbb camera aku rosak ~ SIAL ! punye laa excited nak snap picture banyak-2 . tapi last-2 camera aku DAMN ! hah ~ mmg aku frust GILA laa weyhhh , huuuuu .... nak camera baru ! sape-2 boleh belikan saya takk ?????????? hahaaha
dah laaa nak snap pakai phone , phone aku tuhh dah laa mahal sgt kann , tak de FLASH ! heishhh , nyampah lahhh , tapi takpeee . sabar-2 , subhanallah~ hahaha , ape laa aku nihh kan ...
then , kite berbalik kepade tajuk kat atas tuhhh .....
aku sebenarnye dari dulu tak berkenan dengan budak KELANTAN ~ aku pon tak tauu knape .......
tapi sejak dua menjak nihhh , aku mule terpikat dekat mamat KELANTAN ~ tapi serious , agak ramai laa mamat kelantan yg COMEL , hurmmmmmm , sekarang , ramai kawan baru aku berasal dari kelantan . heishhh , pelik gakkkk . then , sekarang aku dah mule fall in love dgn mamat kelantan , adessssss , ape hal laaa smpai jadi mcm nihh , pening gak aku , tuu laaa , mama salu cakap , manusia nii boleh berubah ! heishh , sakit kepala ........
then , tadi petang AWIE call aku , heeeeee , agak cuak lahh kan, tapi dari slang kelantan dia aku dah biase dahhh . hahahaha
dia tanye bile nak g karok lagi kat tempat dia ... adessssssssss , dah laa time dia call aku tengah kat playground , heeeee ~ then , aku pon cakap laaaa , ermmm , aku tak tauu laa bile kan , insyaallah laa kalau aku nak pergi karok lagi aku bgtauu dia . heishhh , GILA lahh , semakin hari aku semakin ramah ^^
huhuhuhu, tapi aku takut sampai aku in relationship dgn seseorang .....  sebab aku tak nak ambik risk laaa . tahun depan nak SPM , dah sah laa mama ambik phone and lapyy ,
kalau aku couple skarang , nnti cemane laa aku nak contact BF akuu tuhhh , >,<
kesian laa dia ... hurmm , skarang nihh , aku nak berkawan sajerr , sebab kalau mama dah marah , bahaya tauuu ~ kalau aku nak couple ponn tunggu laa aku lepas SPM erkkk ^^
kalau ade yg sanggup tunggu aku , tunggu laaa , tapi serious aku mmg salute GILA sape yg sanggup tunggu aku smpai lps SPM ! hahaha , sayang GILA doeee , rasa dihargai ~ adessss , dah mula GILA . haha ! okayy lahh , that's all , aku hepy berkawan dgn semua ..... tak kisah laaa dgn sesape kan . okayy , byee ^.^

No comments:

Post a Comment