Friday, November 25, 2011

jelous ?? perlu atau tidak ?? --'

 fly to your heart with 

yeahhh ~ i will fly to your heart .....haha , macam boleh jerrr . cehh !

assalamualaikum ~ abaikan intro yg merepek kat atas tuu ... hahahha . tajuk hari niii ......

 JELOUS ?? PERLU ATAU TIDAK ??

okayy . penat aku bace artikel yg panjang mcm karangan 350 patah perkataan yg selalu aku buat time exam . hahahah ! padahal aku tak paham langsung ape yg aku bace ...... NGEK lahh . okayy , ni bagi pandangan aku lahh kan .. hurmmm , ade benda yg kite perlu jelous and ade jugak benda yg kite tak patut jelous , bak kate pepatah tuu kan , jelous biar bertempat . #betul ke ?? haha , entahh laaa . sebernarnye manusia ni macam-2 ragam ... tapi jelous yg sgt ketara dilihat bile kite dah FALL IN LOVE with SOMEONE ! haaaaaaaa , hahaha , aku pon penah gak laa jelous men-JELOUS nii .. sbb aku dulu aku ade minat sorang mamat nihh , then , aku tak boleh nak tengok dia hepy-2 ngan pompuan lain . tapi , aku salu nuetralkan balik diri aku . sbb tak gune jugak kite jelous kat benda yg tak de faedah kan and smpai bile kite nak mcm tuuu ... hurmmm , tapi , jelous tuu tande kite syg kat org tuu kan , tapi biarlahh bertempat ... takkan semua benda kite nak jelous ?? heh --' cm tak profesional lahh kan . heeeee . nak lepak dengan member ponn ade yg jelous . tauu laa member tuu HOT kann . haha , chill laa weyhh , aku skarang tak de feel nak jelous pon .. even aku ade BF pon , itu terpulang kepade si DIA lah , takkan kite nak halang semua pergerakan dia . kang nanti dia ckp kite QUEEN CONTROL ! heh . tak pasal-2 dapat tittle busuk tuu . wahaha , kalau dia nak berkawan terpulang lahhh , yg penting jage laa batas-2 nye , and kite pon sentiase laa kena ingat yg kite dah ade DIA ... jangan laa pulakk nak menggedik ngan org lain . huhu . hurmm , yg penting . kite kene jage hubungan kite , seandainye korang clash . mungkin dah bukan jodoh korang kot , sooo ~ terima lahh takdir dengan hati yg terbuke , sbb aku pon dah pernah rase sakit hati , sedih kann , alaaaaaaaa , org yg bercinte mmg slalu rase mcm tuuu , okayyy , chill . haha , papepon . aku enjoy skarang ! dengan adenye kawan-2 sekalian . BFF aku .. hua-2 . walaupun ade problem sikit dgn BFF aku yg sorang tuu , tapi , skarang dah okayy , cheers ! hahah .  life must go on kan . kalau korang nak jelous boleh , tapi berpade-2 lahh , jgn smpai membabitkan org lain yg tak bersalah okayy , that's all ! byeee :)





No comments:

Post a Comment