Tuesday, January 3, 2012

back to school ! yeahhh ~


heyy heyy and assalamualaikum !
hello alls ...
esok 4 january 2012 ...
sesi persekolahan bakal bermule kan ??
yesss ,, sesi persekolahan akan bermula ... oh my :\
mood nak sekolah act tak dtg lagiii ..
walaweyhh
alhamdulillah laaa barang sekolah semua dah beli ..
lepas tuu , my dad asyik takutkan jehh ..
tauu laaa nak SPM tahun nii .. tapi jgn laaa buat aku gelabah ..
sumpah aku menyampah !
esok pergi sekolah mesti aku rase mcm org bengong -.-'
yerr laaa ,, dah lame tak g sekolah kann ... *mcm laa lame sgt tak sekolah ..
hahha
then , i wanna say bye to my FB , TWITTER , BLOG and my ph .. aha !
sedihh banget dehh -.-'
tapi demi kebaikan kann .. aku rela syg .. ecehhh ..
doakan kejayaan aku kehh .. doa korang semua amat dihargai :)
tapi aku tak pakse okay ...
haha ,,, thenn .........


okayy ,, nampak kat atas tuuu ?? tuuu untuk capital D ....
penat aku buat mende alah tuuu .. hahah ..
for danish ~
awak , thanks sbb chat dgn sye mlm smalam .. lame gile sye rase .. haha
and , thanks again for the song :) sye dgr laguu tuu bile sye rindu kat awk ...
even awk jahat kee hape kee ... i dont care laaa ~
sye tauu awk baik dgn sye ... thanks :)
lepas nii sye dah jarang laa chat dgn awk kan .. 
papepon ,, i'll never forget you dear :')
pasal pergi sunway raye cina nanti .... i'm not sure yettt .. haha ..
jage diri baik-2 k .. dlm hati sye tetap ade awk .....
if awk betul dah ade gf ...... ikhlaskan hati awk utk terime DIA ..
jgn suke mainkan perasaan org tauu ... 
sye perempuan and sye tauu bertape sakitnye hati kalau dipermainkan ...
jujur laa dgn diri sendiri ... sye ckp cm nii sbb sye sayang awk ...
sye tak nak org ckp awk nii jahat kee hape ... 
sbb sye tahuu awk baik kann ...............kawan-2 sye semua baik-2 .. termasuk awk !
soo , tak de yg mustahil ...
okayy ,, that's all pesanan sye utk awk danish :')
sayang awk gila-2 ! :)

pffttttt .. bertape pnjangnye pesanan akuu tuhh...
haha ,, ignore kann jehh .. tuuu hanye utk danishh !
hurmmmm ,, okayy laaa ,, sampai sini jehhh post akuu .. 
korang jage diri baik-2 kehh :')
sayang semua ~ muahhhhhh ! ahahah *gewdiksss pulakkk ..
bye :')



No comments:

Post a Comment