Sunday, January 15, 2012

pergi pantai ~

35 Beautiful Examples Of Rain Photography  Monday Inspiration  Smashing Magazine


heyyy heyyy ~
asalamualaikum semua !
okayyy ,, harini aku pergi pantai dgn miss SUPERHERO(sofia)
aku ambik dia kat umah pukul 5.30 cmtuu laaa ,,
then , g isi minyak motor kann ..
sampai pantai pukul 5.55 kot ...
hurmmm , situation kat pantai ............. agak ramai org laaa ..
sbb hari sabtuu kann ,,tak mcm hari biase ...
aku park motor kat bawah .. then , aku ngan sofia jalan kaki laaa naik pantai tuuu .. 
cehhh ,, NAIK ??? cemane tuh ??
haha .. act , pantai kt kampung kitorang tuuu dah ditambak ....
korang paham tak ditambak tuu hape ??
paham kann ?? haha
soo , kena laa naik tangge .. C(:
then , time nak carik port lepak .. ade plak sorang p.cik nihh ..
nak kate tua ,, tak deee laaa sgt .. area 38 kott ..
then ,, dia plakk datang kat kitorang , sembang-2 ..
haiyooooo -..-'
sabar jee laaa .. nasib tak lame , then , dia terus blah ..
agak lawak laaaa -.-'
lepas tuuu ,, aku terangkan kat sofia pasal novel
STEP BY WICKED STEP
literature component utk form 5 ...
perhhh , mmg payah laaa aku nak speaking kannn ..
then ,, lepas terangkan ,, snap laaa picture sikit ...



tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!
alamakkk ,, apesal aku berdiri cmtuhh ??? huduh bhaiii !
haha .. lantak laaa ,, yg huduh aku kann ??? bukan korang :')
soo , chill :)
aha ! then ,, lepas snap picture ,, SUPERHERO plakk dtg ..
SUPERHERO niii bf sofia .. haha
dia bwk ice cream utk sofia .
alahaiiiiiii !!!!
best nyeeee ... dulu ade org yg blikan aku ice cream ...
tapi skarang org tuuu dah berpunye kann ..
hurmmmmm ,, lepas nii sape pulakk yg nak belanje aku ice creamm ????
aha !!! just forget about it ~
thenn ........ sakit kepale laaa cm nihhh ... kerja acc satu hape
pon tak buat lagii ...
ape nak jadi nihhh ??
lepsa tuuu ,, aku pelik lahhh ..
sabtu malam ahad mmg selalu org pergi dating kehh ??
bukannye ape ...
aku text member aku , dia tak reply ...
adoiiiii ... 
agak sengal laaa kannn ... masuk nii dah three weeks aku text dia tiap sabtu 
malam ahad ...
same jee tak de respond .
sakit hati jugakk ... tauu laaa kite nihh single kann ..
tak mcm dia .. dah ade gf kott .. ahaha
yg aku niii nak jelez apesal ehh ??
sampai mase aku ponn couple gakk .. tapi tak tahuuu bileeee ...

sini aku bagi perkembangan baru utk member aku :

danish arien : okayy jehh ,, rajin chat n msg :')
sofi : hurmm , msg or call sminggu skali ... dasar kedekut ! haha
(harini aku yg msg dia -.-')
faris zabidi : ade gak laaa tegur-2 kat fb .. tuuu pon ciput jehh -..-'
armal fakaruddin : dia ingat lagi kat aku , wlaupun dia bz kat hostel
(dia call aku harinihh) :)

haha ,, tuu member laki yg terdekat .. kalau member pompuan
mmg rajin gilaaa msg akuu ,,lagi-2 sofia .. hurmmm ,,
papepon ,, aku syg semua kwn-2 aku .. :')
okayyy ,,, aku rase panjang gilaaa post aku ..
haha ,, sekarang mase utk tidurrrrr ...
okayy ,, good morning you alls(jam pukul 1.57a.m) haha
sweet dream !
bye :')

No comments:

Post a Comment