Tuesday, January 24, 2012

fall in LOVE ~


heyyy and assalamualaikum pembuka bicara pade malam ini .... yeahh yeahh ~ tajuk post aku harini .... tettt tettttttt ,, aku mula fall in LOVE ... with who ??? you all nak tahuuu ??? daaaaaaaa ~ just forget bout it ! ngeeee ~ act , aku mula fall in LOVE dgn cerita VANILLA COKLAT yg ade kat TV3 tuhh ... haha ,, gotcha ! LOLZ :D act , aku baru start tengok cerita tuhh .. tak sangke pulokkk boleh fall in LOVE kann ,, cerita tuuu mmg romantic and penuh dgn cabaran act .. okayyy ,, nak citer panjang-2 pasal pelakon dlm citer tuu ,, aku rase korang semua dah kenal kottt .. heeeee :D tapi , bagi aku ... amir and zara mmg sesuai lahh ! comeyy jehh ,, [act, amir and zara tuu name dorang dlm citerr tuu ,, haha] huuuuu ~ alangkah indahnye kalau aku dapat BF yg iras-2 mcm amir tuuu ... huuuuu ,,, -..-' heh , harapn jee laaaa kan ! hurmmm , focus spm laa .. focusss ! tinggal bape bulan jee lagi hoii ,, nak mati ke kalau ade yg fail ?? mmg parang panjang terbang laaa kennn .. erghhhhh... habis laaa aku .. okayy ,, act , aku dah plan kemane aku nak pergi lps aku habis spm .... hermm hermmm ,, korang rase aku nak buat ape ??? tanam jagung ?? or mancing kat tepi parit ?? NOOOOO ! tak laaa , aku nak sambung belajar kat politeknik kot ,, insyaallah ..


haaaa , ambikk kauuu ! p.s.i.s dahh maiii dahhh ,, haha .. sebelum tuuu nak ambik course hape ?? hurmmmm ,, maybe hospitaliti .. bab masak-2 gituuuu .. yeahhh ! aku mmg suke masak yaww .. bab sedap tuuuu letak tepi k .. muehehe ... tak sabar rasenye nak melangkah ke alam siswazah ... tak sangke aku nii nak tua dahh ,, yer laaa ,,tahun nii 17 ,, next year 18 .. bayangkan lahhh .. bertapa cepatnye mase berjalan .... tapiiiii !!!! ade satu perkare yg masih membelenggu fikiran aku nihh ... macam mane nak buat ICT tuu wehh ?? sumpah aku tak tahuu ... madam jamilah tak bgtau pon care nak buat bende alah tuuu .. what we call ...... ermmm ,, microsoft visual basic 6.0 tettt tetttt tetttt ~ betul kahh ?? arghhhhh , sebel sudehhhh -..-' yerr laaa ,, kang tak pasal-2 aku dgn muke tak malunye pergi ke rumah abg.salim(budak poli dpn rumah aku ambik course ICT) mintak tolong dia ... perhhhh ,, mmg laaa kan ,, nak ckp cemane ??? kang mampus dia tak paham .. lagi laaa hancurrrr -..-' hidup makin lame makin susah kann .. hurmmm,, life must go on laaaa :D okayy laaa ,, that's all ,, aku berdoa agar hidup ini dipermudahkan oleh nya and sentiase diberkati ... insyaallah ,, amin :) bye sayang !




No comments:

Post a Comment