Tuesday, January 3, 2012

sakit hati dengan line internet :'(

girl .:.

heyy sayang and assalamualaikum ! 
whats up guys ....
sehat ?? amacam tahun baru korang ??
meriah tak korang sambut ??
hewwwheww ~
bagi aku tak de pape perubahan pons :\ same saje 
cume bezanye tahun nii aku ade exam besar iaitu SPM ...
erghhhh , slagi mase masih ade nihhh ,, aku habiskanmase ngadap LAPPY ..
kalau dah start skolah aku mmg dah tak hadap dahh
mende-2 alah nihh ...
pastuuu ,, aku on9 kann .. mcm ade something wrong somewhere .. adesss ...
pelik laaaa ... erghhhh -.-'
hurmmm, idea tak keluar laaaa ..
mood nak update post panjang-2 pon tak de ...
entah kenape laaa aku nihhh :\
okayy laaa , ermmm sebelum tuuu ..
lepas nii mungkin aku akan on9 seminggu sekali or tak on9 kot ...
sbb lappy and my ph kat mama ...
papepon .. capital D ~ sayang awk ! :')
sofi ~ saye rindu awk LOL -.-'
mood~ malas nak skolah , nak brcuti lagii ...
okayy , bye ~



No comments:

Post a Comment