Friday, September 16, 2011

tak tahu tajuk post apa =='


 ouhkeyyyy~ nampak gambar saye kat atas tuh ? agak poyo lah ken . haha ! actually , today happy la ~ dpt hangout ngan my bestie . SOFIA laa weyh ! haha , mmg best la , kami gelak-2 jer time kat pantai . haha . klaka la munah . tapi ! mesti lebih seronok kalau ada NADHRAH ! huuuuu~ tak pe laaa , next time nadh boleh follow . hehe . sekarang tengah on9 , amat bosan lah ken . then . aq jadi stalker mamat ni punya FB . perhh , ade orang GILA LOL ! then , aku terus buat status . "gila la budak tuuu =='' then , mamat tu pon terus comment , dye macam tahu maksud aku . haha . kesian kau munah . ade peminat misteri laaa tu . WTH !


aku dan sofia :)
 


mencari sinar harapan or cari jodoh :)


NADHRAH ! sayang kauu munahh ! :)


ayunye laaa . biase laaaa . member sape . :)

ok , cukup-2 . haha , tutup pasal pantai . hurmm . aku sebenarnye , rindu BUDAK tu la . tak tahu kenape tetibe jer rindu sangat kat dia . Ya Allah ! Tadi dia on9 , tapi tak tegur aku langsung . memang la , sape laa aku nih kan . haha ! tapi kenape susah sangat nak lupekan dia . padahal bukan lame pon ngan dia tu . haih ! pelik aku . nak kate handsome ......... ade tak macam SONDONGWOON aku ? tak kowt . macam muke orang melayu+jawa laaa , haha . klaka . tapi tak pe la . aku dah cukup happy dengan family aku , then kawan-2 aku yang sporting . thanks a lott korang ! lagi-2 member-2 aku yang terdekat . huhu . sayang korang semua ! :) k lah . cukup setakat nih saja . harap maaf kalau aku merepek . sebab aku dah pening kepala nih . haha ! bai sayang ! 

No comments:

Post a Comment