Sunday, September 25, 2011

sorry to say bro~ AKU DAH REMOVE KAU . haha .

Bismillahirahmannirahhim~ dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihi ..... aku memulakan entry blog untuk harinih .. Ya ALLAH . aku memohon kepadamu supaya apa yang aku buat nih benda yang betul . dan sememangnya kemahuannya . aku telah cuba untuk mencintai dia dengan seadanya , tetapi dia pergi jua .... bukan niat aku untuk membencinya , tapi itu yang sepatutnya aku lakukan . kerana aku dan dia sudah tiada apa-2 hubungan .. hurmmm , memang sejujurnya amat berat hatiku untuk REMOVE dia dari family aku . tapi , aku kena ........ sampai bila aku nak sedih macam nihh ????? ade dia tau perasaan aku sekarang nihh ?? TAK KAN ! hurmmm , biar laa aku pergi . dan biarlah aku yang REMOVE dia dari FAMILY , kalau dia yang remove aku dari family dia lagi laa aku sedih weyhhh !! aku memang betul-2 tak sangka yang aku akan kenal dia ..... tapi segala jodoh pertemuan urusan ALLAH . dan aku berharap dia akan lebih BAHAGIA . Amin~ okeyhh . cukup sekadar tu saja entry aku .... SEDIH TAK TERKATA ! :(

No comments:

Post a Comment