Saturday, September 24, 2011

malam ni happy~


weyhhhhh . apesal gambar tuu yang akuu letakk ??? haha ,klaka doe . haha . actually aq hepy giler sebab ramai giler yang on9 malam nih . semedang semua tegur aku . huhu . TERIMAKASIH sebab chat dengan saya . haha . then . nak tahuu takk . tadi ptg tetiba jer ERY post kat wall aku . haha , rupenye ade member dia cakap yang aku ni AWEK dia . hahahahah ! memang lawak laaa . tak de motif langsung . apesal pulakk aku digosip kan dengan ERY tuhh . kitorang cuma KAWAN jer . tak lebih dari ituu . huhu . dah laaa dia member rapat FAEZ .. lagii laaaa kan . haihhh . tak de maknenyer aku nak COUPLE ngan dia . GILA ker .. huuu~ then .tadi petang aku pergi dating dengan FATIN ATIQAH .. hahah. ade laa snap gambar kann . ehehehe .
.
.
.
.
.
.


tadaaaaaa ~~~~ hahahaha . muka poyo seyhhh . huhu ... memang cool laa time nih . ade plak mamat buat photoshot . hahah . klaka laa weyhh ~ tapii ....... pantai telah mengingatkan aku dengan segala kenangan yang dah terjadi kat pantai niii . haiihhhhhh . menyampahh laaa . huhu . k laaa . nak tido . tunggu next entry yaww . huhu . bye sayang :) 

.

No comments:

Post a Comment