Thursday, September 29, 2011

esok dapat ice-cream yaww !



wokeyhh , assalamialaikum~ holla . ape khabar kamuu yg tengah bace blog nih ?? sihat tak ?? hehe . actually , agak lame jugak laa aku tak update blog kan . huuuu~ almaklumlaaa , aku nih busy sikit dengan kerja-2 aku yg dah menggunung kalahkan GUNUNG KINABALU . aha ! heyyy . ape barang GUNUNG KINABALU . tak tinggi mane pon . haha , hishhhh . BIA LAAA , tak yah SIBOK laa . ^_____^ okeyhhh , mlm nih aku update entry dalam gelap sebab  kat rumah aku ade binatang yang tak dijemput datang . haihh , ape erkk name binatang tuhh .. adehhh .lupe ... HAAAA ! kekatu kot . ahahaaha ! main nak sebut jer aku nih . takpe-2 yg penting aku boleh update blog lagi . hehe . okeyyhhh . tomorrow evening , FATIN ATIQAH dtg umah aku . nak tanya pasal ACCOUNT kot , then , at the same time , ERY nak blanje aku ICE-CREAM . YEAHHH ! hepy sgt-2 . ^____________^ nampak tak aku senyum lebar tuh ?? huho . aku dah mula BENGONG . then , tadi ptg . aku buat laa status kat FB , yg berbunyik~ "kalau kau rasa aku ni dah tak de pape ngan kau , buang jer laa aku nih , tak yah nak simpan-2 lagi !" haiihhh .. time tuu mmg aku GILA ape entahh kan . then , MAKCIK aku pulakk comment . nasib dia SPORTING . hehheh. then , dlm tak sedar , ERY pon ade comment gak .. adehhhh , dia cakap . "Rilex la . Ape citer nih ??" , then , aku pon comment laaa , "entahh laa ERY , aku tak tahuuu ..." then, , dia tanye lagi kenape ... then aku terus IM dia .. aku citer segalanya .. Ya Allah , time tu mmg aku tangah MOODY sgt ... haihhh .. tak tahuu laa ape nak jadi munahh oiiii ! huhu . k laaa , aku nak tido . kang lambat lagi pulak esok . hehe . bye kawan-2 . gudnite :)

No comments:

Post a Comment