Saturday, August 11, 2012

when it's gone ......

waiting for forever movie

assalamualaikum and hye you allz ~ haha , sorry lah sbb dah lame gile tak update blog , act banyak gile crite nak share .... tapii , banyak yg menyedihkan lah ='3 okay , kalau korang nak tauu . sofi ... member aku tuu , dah pindah rumah sewa . act baru 22 days dye kat sini , then , 1 august haritu dye pindah . agak shock lah =3 sbb time tu aku tengah tido , aku bangun usha kat tingkap , aku ingt member dye nak masuk ostel ke ape ~ aku tido balik ... then , mama masuk rumah dye cakap . 'cha ! sofi nak pindah tu ~' aku pun dgn mamainye ~ alaaa , member dye masuk hostel kot :3 skali mama ckp , kau tak caye dah lahh ... g tengok sendiri ... okay foinee , aku bangun and tengokk ... time tengokk tu , bapak ahhhh ! wehhh , apesal dye .......... alaaaaaaaaaa !!!!!! dye nak pergi mane tuuu mama !! nak tau takk .. time tuuu , aku nangis wehhh :'[ tak sampai sebulan dye kat sini , dah pindah ~ huwaaaaaa :'[ sampai hati awok kan ? hehehe , tak de lahh .. terpulang lah dye nak pindah ke ape , sbb itu hak dye kan :'] act , malam tuu , aku rase sunyi ... dah tak de lagi suare dye , bunyi mercun dye , bunyi motor dye .... entahh ... slalu aku ingat dye still ade lagi kat sini ... aku mcm dah hafal schedule dye ... dye pakai baju ape ... hurmm , tapi choppp ~ aku tak skodeng okay ~ aku salu duduk kat bangsal and menghadap rumah dye :3 hahaha .. green is his fav colour kot :'] aku rase lah (Y) adesss , last aku nmpak dye ,, pakai shirt colour pink tuu lahh , hari dye nak pindah ..... lepas tuu , dah tak ade ~ aku nmpak member dye date kat pantai ade lahh :3 then , semua tinggal kenangan ..... tiap kali aku pergi pantai , aku harap dye ade kat sane .... tapi ....... he's not there :'[ awakk , take care tau .. sye nak tengok senyuman awak lagi ~ tapiii ...... errrrr . susah lah nak ckp ~ harap awak okay lahhhh eh ... :'] okay , tu satu , ni lagi satuuu ~ ex aku nak tunang dah nxt year , ak harap betul lah kan .. aku tak kesah pun tapiiiii .. mmg susah nak lupekan dye , tiap bende yg ade kat sini semua ingtkan aku kat dye ...... hurmmm, aku harap kau happy and semoga hubungan korang kekal hingga akhir hayat ye :'] aminnn ~ nak kahwin nanti bgtau tau ~ aku sure datang :'3 hehehehe ... okayy , thats all . aku nak tidooo dahh . esok ade work nak kene buat .... bye and assalamualaikum :']

No comments:

Post a Comment