Tuesday, August 21, 2012

kan aku dah agak ......

. / Vera Biryukova

hey and assalamualaikum guys :) salam lebaran utk korang semua and maaf zahir batin k .. take care time raye nih :'] and kepade sesape yg mengingati aku time raye nih , thanks a lot k . especially abg aku yang kat PULAPOL tuu .. dye laaa org first yg wish raye kat aku ... tak lupe gak kpd abg ustad .. pagi raye dye wish .. haha . and tak lupe gak kat member-2 aku yg ohsem tuu (Y) thanks guys .. okay . pagi nii aku nak luahkan isi hati lah .. haha , sumpah boring ~ errrrrrr *bunyik cengkerik sat .. tak de lah . ni berkaitan dgn S ... sekarang baru aku tau dye dah ade gf .... thanks to LENCAI sbb bgtau aku .. haha , act , dye mmg dah lain lah .. aku txt pun tak reply .. itu kau punye pasal lah kan ..... entah bile dye ade gf tuu aku tak tau lah kan .. sukehati kau lah .... errrrrrrr ..... sekarang , aku pun tak tahuu lahh what will happen . adekah persahabatan kami tergantung ? LoLx . kesah pulak aku ? HAHAHA . errrr , dah laaa cha .. biak p laa dye dgn gf dye ... hang pk pasai mase dpn hang k .. tok sah pk dye lagi ... HAHAHAHA ! okay-2 .. aku pun malas dahh ... budak poly . biae lah kan .. alaaa , bukan skali aku kene . dah berkali-2 ... pffttttt ~ ape pun tak boleh lahhh ... heishh , k lahh ~ nak tido .... btw , raye tahun niii seyez LoLx sgt . bosan tahap gaban ~ muahaha .. serupe tak beraye .baik tak payah beli persiapan raye ye dak ? aishhhh . k lahh ~ bhoiii semua :'*


No comments:

Post a Comment