Wednesday, September 19, 2012

i'm dying :']



we don't choose who we fall in love with.

*winkwinkwink*

hye and assalamualaikum guys ! whats up ? hurmm , hope you guys okay lah eh :') okay , first off all , i wanna say that today is my off day *cuti sendiri kot (Y) . hehe , alaaa , chill lah , tak ade paper pun harini . khamis ade paper . paper yg agak membuatkan aku spoil kadang-2 lah -_- . errrrr . then , post title tuu mmg tak logik langsung dgn ape yg aku nak citer nih . HAHA , ape bende doe aku nih ? LoLx , abaikan-2 :p heee . dah lame kan aku tak update blog nih . criter same tak habis . act , mmg banyak gile criter , tapi , aku maleh nak story kat sini :p apapepun , since he became my bestie , hati aku happy kot . walaupun dye tak de dekat dgn aku . hope relay kite kekal sampai akhir hayat ye awk ... sye mmg mcm ni , awk tak payah pelik , sbb sye mmg sygkan bestie sye .. cause dorang part of my life , if dorang pergii or takde , my life in ruin aku rase (Y) haha , so , dont go away from me , stay near and close . i do love you if you love me and i do miss you if you miss me , that's my promise ! :') wish me luck in my spm and my future life .. same as you :D okay bye ^^v

No comments:

Post a Comment