Sunday, July 22, 2012

no comment

holla and assalamualaikum :') today is second day of ramadhan aight ? hows your ramadhan ? is it okay ? i hope okay-2 lah kan ~ haha , act , tak ade mende pun update , mengade sat . aku bukannye ape kan , cume nak bgtahu , korang tak payah nak weird sgt dgn aku , sbb belambak-2 aku update status kat fb , skype and even blog . sbb tuu laa tempat aku nak luahkan perasaan aku , walaupun ade yg menyampah or whatever . aku tak hadap korang lah ==' then , pasal skype aku tuu , aku rase mcm nak deactivate ~ mcm no function ==' LOLZ , bukan aku tak suke ke ape , bosan lagipun , hurmmm . papehal txt lah aku , kalau baik lah kan ._______. ermmm , esok start sekolah as usuall , sure mengantuk kot ==' harap-2 tidak , HAHA , pastuu-2 , haaaa , dah genap seminggu tak nampak dye , agak sedih lah kan , sbb kalau on9 pun dye tak tegur , aku nii , ape lagi ~ hah , aptb lahh , and , lastly , jangan kita ingat org yg senyap n low profile tuu tak reti buat apape k , sbb bile dye dah mule interframe , baru korang tahuu sape mereka ituu , errr ,mcm tak logik kan ? lantak aku lah ==' and I HATE WOMANIZER a.k.a CASANOVA ! HAHA , muke baik tapi rupenye mcm gituuuuuuuuu ~ alahaiii , lemah semangat nihh . hope kau sedar k :') bye !

No comments:

Post a Comment