Monday, April 16, 2012

berhenti BERHARAP :(

corazón

hye and assalamualaikum~ 
jyeahhhh ! haha ,, finally saya update blog gak kan :p muehehe ,, sorry-2 .. saya lil bit busy *busy laa sgt ~ aha ! act , tak de bende pon nak di cerita kan ... hurmmm ... skarang baru ade idea nak citer k :D okayy-2 ! saya menghadapi masalah tekanan a.k.a kebosanan dgn ADDMATH yg chumel itu .. LOL :3 chumel kah ? merapu kayy .. tak senonoh ! bhahaha ~ tak de ahhh ,, selama 2 hari saya menghadiri event kat ILDAS .. ade program EASY-ADDMATH .. huhooo .. sumpah best gilaaa .. walaupon tertekan cm sakai ,, tapi ,, ALHAMDULILLAH berbaloii gak lahh bayar mahal-2 kan ^-^ ishhh3 tak senonohh :p hahaha ! then ,,, tadi kat sekolahh ,, rehan ckp ngan saye ,,, nnti kau BERMADU lahh dgn aidid ehh .. hahahaha ,, dalam hatii nihh ,, apehal plakkk saye nak bermadu dgn dia ?? motif ?? couple pon takk ,, tetibe nak bermaduu .. gilee ke hape rehan nii ... entahh lahh .. pelik kann ,, mustahil kayy semua tuu berlaku .. sumpah saye taknak BERMADU ! ahah ! saye dpt rase mcm mane sakitnye hati .. ouhh tidakk ! :3 tak rela makk ! hahahha :p saye dah malas nak berharap .. tolong-2 kayy ,, dont make me fall in love with you .. kalau saye tak dapat awak ,, saye yg derita ,, bukan AWAK !!!!!!!!! saye anggap aidid tuu mcm nadh , sofia , rehan .. dorang bestie saye .. include rehan ,, sbb saye percaye aidid .. dalam class tuu mmg aidid laa yg banyak simpan rahsie saye .. saye tau dye sorang yg baik .. saye tengok style dye treat perempuan tak mcm amy .. dye tak pernah berkasar dgn perempuan .. tapi kat belakang saye tak tahuu lahh :p tapii ,, setahu saye ,, dye tak kasar ponn :) dye baik dgn saye :D even kat class tak tegur , tapi kalau on9 fb ,, dye laaa yg saye selalu kacau malam-2 butaa .. bhahaha ! thanks laa did ... sorry sbb aku salu mention kau , chat kau , n whatever lahh kat fb tuu .. hehe :D aku bosan ,, soo ,, kau lah sasaran aku :p btw , thanks sbb memahami ~ okayy ,, sekarang nak citer pasal amy ~ ouhh myy . dah lame gilaa dye tak dtg skolah .. rase mcm dah bertahun .. ya ALLAH ,, amy ,, kau katmane hah ?? bile nak dtg skolah .. eh-2 ,, stopp ! dah tak payah nak kesah pasal dye kay shida :o .. enoughh .. dye tak pernah hargai pon :3 mmg cruel . arghhhh ~ bencii .. aku baru terase ape yg dye ckp tuuu .. sumpah kecik hati gilaaa .. walaupun dah berlalu ,, tapi aku rase mcm useless ,, sia-sia .. SUBHANALLAH :( seandainya aku dpt tahuu ape yg akan berlaku pade mase akan datang ,, hurmm ,, mmg saye tak kan layan amy tuhhh ... sengsara ! ya ALLAH ,, kenape kau lembutkan hatiku utk terima cinta dgn mudah sekali ?? aku sering memberikannya kepade org yg salah :( mungkinkah ini takdir utk hidupku ya ALLAH ?? mengape ??? kau temukan lahh aku dgn lelaki yg betul-2 ikhlas dgnku dan tulus mencintai ... aku dah tak sanggup nak berhadapan dgn pengkhianat cinta :( okayy .. nak out lahh ,, nak buat ICT :( kbhoii .. sayang semua ~



No comments:

Post a Comment