Friday, March 9, 2012

bila cinta , aku ketahuan ~

Finger People


hye and assalamualaikum readers ! 
alhamdulillah , Allah masih panjangkan umur saye lagi :D okayy .. act , saye baru saje habis test okay .. semuanye berjalan dgn lancar .. syukur sgt .. result pon ade sebahagian dah kluar .. so far .. baru dapat 1 A- .. teruk kan saye nihh .. nak SPM pulak tahun nii .. serupa tak belajar lah kawan =.=' .. heh .. then , start next week dah holiday ! yeayyyyy ! seronok .. kihkih .. esok dah rancang nak pergi pasar beli shawl hitam baru .. yg lame dah KOYAK ! damn it .. plan nak ajak dia .. tapi tak jadi sbb esok pagi (sabtu) dia kene ke pahang mengiringi abg dia (khairul idham) ,, abg dia kahwin okayy .. wife org pahang .. jauh kan .. hurmmm ,, kenduri kat rumah dia 17 march .. its mean sabtu lah kan :D saye tak sure nak pergi ke tidak .. mcm nak mcm tak nak .. mama dah tanye kat saye nak bagi hadiah ape utk abg idham .. adoiiii .. tak fikir pape pon lagi .. haha .. saye tgh fikir utk hari selase minggu dpn (13 march) budak-2 sc and ict ade event kat shah alam convention centre .. pelajar sekolah kami dijemput untuk menjayakan program yg dianjurkan oleh YAYASAN BASMI KEMISKINAN .. haha ,, yg tak laratnye kene bangun pagi area 4.15 ,, settup-2 brg .. mandi segale .. kene ade kat skolah 5.50 a.m ... what ???????? pagi lagi tuu der .. subuh pon belum .. hahahahaha ! tapi ,, tu tak kesah sgt ,, yg penting makanan wehh .. lapar tuuu paling utame ! yeahh ~ haha ,, pastuu .. tadi ckgu kate kalau sempat kite g shopping wehh .. haiyooo .. boleh dating kah ?? no no no !! nak dating ngan sape wehh ?? eh ~ abg mane ?? abg ?? cehhhh .. abg laa sgt .. dia tak kesah pon pasal aku doe :D kejam kan ~ :'( haha .. yeke ?? ya allah .. sayang dia tak ?? what ?? sayang ?? entah .. tapi dia salu bgi harapan kat aku .. tapi mcm semuanye tak pasti and mustahil sgt ... subhanallah .. inilah kekuatan cinta kan .. bile mereka bahagia , aku terdiam .. aku termenung sendiri ... sedangkan mereka gembira di samping org tersayang .. bahkan aku nihh ?? hanye menumpang kasih and bagaikan mengharapkan sesuatu yg tak pastii ... aku bosan dgn semua nihh ,, tapi aku tempuh juga .. kebahagiaan mereka memberikan aku semangat utk hidup .. hurmm ,, okay lahh .. that's all . saye rindu abg saye !!! okayy , bye :D

No comments:

Post a Comment